بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی و مقاله : معرفی بهترین انیمیشن های سریالی 2023│ از هیولا تا هایکیو

معرفی بهترین انیمیشن های سریالی 2023│ از هیولا تا هایکیو

معرفی بهترین انیمیشن های سریالی 2023│ از هیولا تا هایکیو

آیا انیمیشن‌ها فقط برای کودکان است؟ از زمانی که Crusader Rabbit بیش از ۷۰ سال پیش در تلویزیون پخش شد، انیمیشن‌ های سریالی راه زیادی را طی کردند و چیزی که به‌عنوان برنامه‌‌ای منحصرا برای کودکان بود، به یک هنر نمایشی تبدیل شد که افراد را در هر سنی هدف قرار می‌دهد. بزرگسالان هم از مخاطبان ثابت انیمیشن‌های کوتاه و بلند بوده‌ و هستند و چه بسا بیشتر از کودکان در این دنیای عجیب غرق می‌شوند.

اکنون طرفداران دنیای انیمیشن، فارغ از اینکه کودک هستند یا بزرگسال، همیشه به‌دنبال یک لیست از بهترین انیمیشن ها هستند. اگر سریال‌باز هستید و به تماشای انیمیشن های سریالی علاقه دارید با ما در ملوفیلم تا پایان این نوشتار همراه بمانید تا بهترین انیمیشن های سریالی 2023 را به شما معرفی کنیم.

انیمیشن انتقام جو

انیمیشن انتقام جو (Revenger) توسط ماسایا فوجیموری کارگردانی شده است که جزو بهترین انیمیشن های سریالی 2023 محسوب می‌شود. فصل اول این انیمیشن سریالی در 12 قسمت ساخته شده است که ماجراهای یک آدم‌کش را دنبال می‌کند. جون کاساما، یوچیرو اومهارا، شونسوکه تاکه اوچی، هیساکو کانه موتو و آکیو اوتسوکا از صداپیشگان این انیمیشن ماجراجویانه هستند.

داستان این سریال در ژاپن اتفاق می‌افتد و زندگی یک سامورایی به نام رایزو کوریما را دنبال می‌کند که پس از خیانت توسط مافوق‌هایش، با قاتلانی به نام انتقام‌جویان برخورد می‌کند. رایزو کوریما یک آدم‌کش است که برای سازمان Revengers کار می‌کند و از طرف کسانی که قدرت انتقام گرفتن ندارند، کار انجام می‌دهد. همکاران کوریما شامل یک پزشک با انگیز‌های مخرب، یک جوان زیبا و آندروژن که هم بی‌رحم و هم بی‌گناه است، یک قمارباز عاشق پول و الکل و یک صنعتگر باهوش لاک است. این پنج مرد از طریق همکاری با یکدیگر شروع به ایجاد یک دوستی عجیب می‌کنند. داستان جذاب این سریال انیمیشنی با صحنه‌های اکشن و صداپیشگی عالی هنرمندان آن مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است.

انیمیشن سریالی انتقام جو

انیمیشن پدرم شکارچی جایزه بگیر

My Dad the Bounty Hunter یک سریال انیمیشنی علمی‌تخیلی ماجراجویانه با چاشنی کمدی و اکشن محصول ایالات متحده آمریکا است که توسط اورت داونینگ جونیور و پاتریک هارپین برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال به دلیل داستان جذاب، شخصیت‌های دوست‌داشتنی، تفسیر اجتماعی عالی و نمایش خانواده‌های سیاه‌پوست، نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2023 قرار دارد.

داستان انیمیشن سریالی پدرم شکارچی جایزه بگیر، به روایت زندگی یک پدر و دو فرزندش و ماجراهای پیش روی آنها پرداخته است. لیزا و شان دو فرزند ترس هستند که به‌طور تصادفی قدم به فضا می‌گذارند. لیزا و شان در آنجا متوجه می‌شوند که پدرشان قدرتمندترین جایزه‌بگیر کل کهکشان است و در ادامه آنها به یک ماجراجویی فضایی کشیده می‌شوند. از هنرمندانی که در انیمیشن پدرم شکارچی جایزه بگیر حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند، می‌توان به لز آلونسو، ایوت نیکول براون، جیم رش، پریا فرگوسن و دوین برایت اشاره کرد.

انیمیشن سریالی پدرم شکارچی جایزه بگیر

انیمیشن سامورایی چشم آبی

انیمیشن سامورایی چشم آبی (Blue Eye Samurai) یکی از بهترین انیمیشن‌ های سریالی 2023 است که توسط نتفلیکس منتشر شد. این مجموعه تلویزیونی اینترنتی اکشن در سبک پویانمایی بزرگسالان محصول مشترک آمریکا و فرانسه است که جین وو کارگردانی آن را بر عهده داشته است. با توجه به استقبال گسترده مخاطبان و دریافت نقدهای مثبت از سوی منتقدان، این انیمیشن سریالی در 11 دسامبر 2023 برای فصل دوم تمدید شد. فصل اول این انیمیشن در 8 قسمت ساخته شده است که از صداپیشگان آن می‌توان به مایا ارسکین در نقش میزو یک بوشی چشم آبی با نژاد مختلط، ماسای اوکا در نقش رینگو یک آشپز مرد خوش‌بین و بی‌دست که میزو را بت می‌کند، دارن بارنت در نقش تایگن یک شمشیرباز مرد امیدوارکننده اما متکبر با ریشه‌های فروتنانه، برندا سونگ در نقش پرنسس آکمی دختر متنعم اما با اراده یک ارباب تازه‌کار و همچنین جرج تاکی در نقش سکی اشاره کرد.

داستان انیمیشن Blue Eye Samurai زندگی میزو را دنبال می‌کند که از مادری ژاپنی و پدری سفیدپوست متولد شده است. میزو پس از آنکه توسط پدرش رها می‌شود با مادرش در روستای کوچکی به زندگی ادامه می‌دهد. میزو با توجه به چشمان آبی رنگش که میراث نژادی او محسوب می‌شود توسط سایر بچه‌های دهکده مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. در نوجوانی میزو مادرش را به‌خاطر حمله گروهی از راهزنان از دست می‌دهد و همین اتفاق ناخوشایند او را مصمم می‌کند تا برای گرفتن انتقام مادرش شمشیرزنی را یاد بگیرد. در ادامه میزو شمشیرزن ماهری می‌شود که به قصد گرفتن انتقام مرگ مادرش روستا را ترک کرده و راهی سفر می‌شود. سرانجام انتقام میزو و اتفاقات پیش روی او را با انیمیشن سامورایی چشم آبی در ملوفیلم بیننده باشید.

انیمیشن سریالی سامورایی چشم آبی

انیمیشن پاندای کونگ فوکار: شوالیه اژدها

از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 که توانسته نظر مثبت منتقدان را به خود جذب و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند، انیمیشن پاندای کونگ فوکار: شوالیه اژدها است. انیمیشن Kung Fu Panda: The Dragon Knight توسط میچ واتسون و پیتر هستینگز برای نتفلیکس ساخته شده است که سومین مجموعه تلویزیونی از مجموعه انیمیشن پاندای کونگ فوکار به‌شمار می‌رود که پس از پاندای کونگ فوکار: پنجه‌های سرنوشت تولید شده است. فصل سوم این مجموعه که در سال 2023 برای مخاطبان به نمایش درآمد در 19 قسمت ساخته شده است. این انیمیشن اکشن با صحنه‌های کمدی و داستان عالی خود می‌تواند لحظات خوشی را برای تماشاگر رقم بزند.

جک بلک در نقش پو، ریتا اورا در نقش سِر لوترا، کریس گیر در نقش کلاوس دومونت، دلا سابا در نقش وروکا دومونت، جیمز هانگ در نقش آقای پینگ، رهنوما پانتاکی در نقش روخمینی، اد ویکس در نقش کالین، ایمی هیل در نقش پی پی، ترو والنتینو در نقش چونتائو، استفانی شو در نقش ژن و همچنین تاد هابرکورن در نقش امپراتور از جمله هنرمندانی هستند که در این انیمیشن حضور داشته‌اند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

در این انیمیشن سریالی پو با تیغه سرگردان (یک شوالیه انگلیسی کاردرست) متحد شده است تا مجموعه‌ای از چهار سلاح قدرتمند را پیدا کند و از آنها برای نجات جهان از نابودی استفاده کند. پو با تیغه سرگردان به‌همراه سایر افراد گروه در حال سفر به انگلستان برای پیداکردن دومین چرخ طوفانی هستند که می‌توانند از آن برای نابودی سلاح‌های افسانه‌ای استفاده کنند. در ادامه پو با گذشته پدرش روبه‌رو می‌شود و موانعی بر سر راه آنها قرار می‌گیرد. آیا پو و همراهانش می‌توانند به این سلاح‌ها دست یابند قبل از اینکه سلاح‌ها به‌دست دو راسوی مرموز بیفتد؟ داستان پو و همراهانش را در ملوفیلم بیننده باشید.

انیمیشن سریالی پاندای کونگ فوکار: شوالیه اژدها

انیمیشن نفرین

انیمیشن نفرین (Curses!) به‌خاطر شخصیت‌های دوست‌داشتنی و داستان جذاب خود در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2023 قرار دارد که فصل اول آن در 10 قسمت ساخته شده است. این انیمیشن سریالی محصول ایالات متحده است که از سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس (Apple TV+) پخش شد و توسط جیم کوپر و جف دیکسون کارگردانی شده است. از هنرمندانی که در انیمیشن نفرین حضورداشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند، می‌توان به ریس داربی، جیمز ماستررز، گابریل نوا، لیریک لوئیس، اندرو رابینسون، رید اسکات و همچنین رابرت انگلوند اشاره کرد.

داستان انیمیشن نفرین درباره یک نفرین قدیمی خانوادگی است. الکس واندرهوون و همسرش اسکای توسط یک نفرین خانوادگی چند نسلی به سنگ تبدیل می‌شوند. حال دو فرزند آنها پاندورا و راس وظیفه دارند برای برطرف کردن همیشگی این نفرین آثار باستانی دزدیده شده توسط اجدادشان را به خانه‌های واقعیشان برگردانند. این انیمیشن به دلیل تنوع در ژانر و لحن شاد و داستان زیبا و پرماجرای خود توانست نظر مخاطبان را به خود جذب کند و نقدهای مثبتی از منتقدان به‌دست آورد.

انیمیشن سریالی نفرین

انیمیشن دختر ماه و دایناسور شیطان مارول

انیمیشن Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط استیو لوتر، جفری ام. هاوارد و کیت کوندل برای کانال دیزنی ساخته شده است. این انیمیشن سریالی بر‌اساس شخصیت‌هایی به همین نام توسط مارول کامیکس ساخته شده است.

از هنرمندانی که در سریال انیمیشنی دختر ماه و دایناسور شیطان مارول حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند، می‌توان به دایموند وایت، فرد تاتاسیوره، آلفره وودارد، ساشیر زاماتا، جرمین فاولر، گری آنتونی ویلیامز، لیب بارر و لارنس فیشبرن اشاره کرد. توسعه انیمیشن Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur که در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2023 قرار دارد، پس از آن آغاز شد که رئیس استودیو مارول، لوئیس دیسپوزیتو، کتاب کمیک دختر ماه و دایناسور شیطان را به فیشبرن نشان داد. فیشبرن به دنبال ساخت یک سریال انیمیشنی بر‌اساس این دو شخصیت بود که در نهایت موفق به خلق اثری ماندگار و پرمخاطب شد. در اکتبر 2022، قبل از پخش این انیمیشن، سریال برای فصل دوم تمدید شد. Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur در 10 فوریه 2023 در کانال دیزنی به نمایش درآمد و پنج روز بعد در دیزنی پلاس منتشر شد.

داستان انیمیشن سریالی دختر ماه و دایناسور شیطان مارول زندگی یک دختر نوجوان را دنبال می‌کند که به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. لونلا لافایت یک نابغه 13 ساله است که با پدر و مادر و همچنین پدربزرگ و مادربزرگش در ناحیه پایین ایست ساید شهر نیویورک زندگی می‌کند. یک روز، او به‌صورت اتفاقی تی رکس، یک دایناسور شیطانی ده تُنی را از طریق یک گرداب زمان فعال می‌کند و او را به نیویورک امروزی می‌آورد. او با حمایت دوستش کیسی تبدیل به یک ابرقهرمان به نام Moon Girl می‌شود و با دایناسور شیطان متحد می‌شود تا محله‌ای در منهتن را از خطر حفظ کنند.

این سریال انیمیشنی برای داستان عالی، موسیقی متن فوق‌العاده، بازنمایی و شخصیت‌هایش نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان دریافت کرد و توانست برنده پنج جایزه امی کودکان و خانواده شود.

انیمیشن سریالی دختر ماه و دایناسور شیطان مارول

انیمیشن من گروت هستم

انیمیشن من گروت هستم (I Am Groot) از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 آمریکایی است که بر پایه شخصیت گروت از مارول کامیکس اثر استن لی، لری لیبر و جک کربی برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده ‌است. این انیمیشن سریالی دارای شخصیت‌هایی از دنیای سینمایی مارول است و فیلم‌های کوتاهی را شامل می‌شود که توسط مارول استودیوز با کارگردانی کرستن لپور تولید شده‌ است.

کرستن لپور علاوه بر کارگردانی این انیمیشن تماشایی و محبوب، وظیفه نگارش فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است که از صداپیشگان آن می‌توان به وین دیزل در نقش گروت و بردلی کوپر اشاره کرد. انیمیشن من گروت هستم در قالب ۵ اپیزود کوتاه در ۱۰ اوت ۲۰۲۲ به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتشر شد.

داستان این انیمیشن کوتاه، بیبی گروت را که در کهکشان بزرگ می‌شود، دنبال می‌کند که با شخصیت‌های جدید و غیرعادی به ماجراجویی می‌پردازد و همین او را به دردسر می‌اندازد. این انیمیشن خانوادگی با صحنه‌های کمدی خود توانسته است مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

انیمیشن سریالی من گروت هستم

انیمیشن افسران مکانیک

انیمیشن افسران مکانیک (Mech Cadets) که داستان یک نوجوان که به گروهی از افسران جوان می‌پیوندد که انتخاب شده‌اند تا با گروهی از ربات‌های مکانیکی که از فضا آمده‌اند ارتباط برقرار کرده و به کمک آن‌ها از زمین در برابر مهاجمان بیگانه دفاع کنند، روایت می‌کند در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2023 قرار دارد. فصل اول این سریال انیمیشنی در 10 قسمت توسط آرون لام و ایلین شیم ساخته شده است. این مجموعه بر‌اساس مجموعه کتاب‌های کمیک پرفروش Mech Cadet Yu از بوم! استودیو توسط گرگ پاک و تاکشی میازاوا ساخته شده است که در 10 اوت 2023 در نتفلیکس منتشر شد.

براندون سو هو در نقش استانفورد یو، مینگ نا ون در نقش دالی یو، دانیل دای کیم در نقش ژنرال آیدن پارک، دبرا ویلسون در نقش رئیس مکس، آپارنا بریل در نقش آوا پاتل، ویکتوریا گریس در نقش اولیویا پارک، جاش ساندکوئیست در نقش فرانک اولیوتی، آنایریس کوئینونز در نقش مایا سانچز و جیمز یاگاشی در نقش کاپیتان تاناکا از جمله صداپیشگان این سریال انیمیشنی هستند.

انیمیشن سریالی افسران مکانیک

انیمیشن پانتئون

داستان انیمیشن پانتئون زندگی یک دختر جوان را دنبال می‌کند که با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شود. مدی کیم مدتی است که پیام‌هایی از شماره‌ای ناشناس دریافت می‌کند که ادعا دارد پدرش است که از دنیا رفته است. حال مدی تلاش می‎کند تا حقیقت ماجرا را کشف کند اما، به‌زودی با دسیسه‌ای بزرگ مواجه شده که زندگی او را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. انیمیشن پانتئون با داستان زیبای خود در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2023 قرار دارد که توانسته است نقدهای مثبتی از منتقدان به‌دست آورد.

انیمیشن Pantheon محصول ایالات متحده است که در 8 قسمت توسط کریگ سیلورستاین ساخته شده است. از صداپیشگان این انیمیشن زیبا که توانسته مخاطبان را با خود همراه کند، می‌توان به کیتی چانگ در نقش مدی، پل دانو در نقش کاسپین، آرون اکهارت در نقش کری، رزماری دویت در نقش الن و کریس دیامانتوپولوس در نقش پاپ اشاره کرد.

انیمیشن سریالی پانتئون

انیمیشن جزیره جمجه

انیمیشن Skull Island یکی دیگر از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 است که در دهه‌ی ۱۹۹۰ با داستان چارلی باهوش ۱۷ ساله، پدرش کپ و دوست بداخلاق چارلی با نام مایک آغاز می‌شود که با هم به یک سفر گشت و گذار دریاهای آزاد می‌روند. در این سفر آنها با یک دختر جزیره‌ای با نام انی برخورد می‌کنند که وارد قایق آنها می‌شود و به دنبال جایی برای پنهان شدن از دست یک گروه از سربازان است. هنگامی که یک موجود، ماهی مرکب‌شکل غول‌آسا به چندین قایق از جمله قایق آنها حمله می‌کند، سبب می‌شود تا قایقشان غرق شود و در جزیره‌ی جمجمه از هم جدا شوند. پس از این اتفاق انی، چارلی و مایک در یک سمت جزیره قرار می‌گیرند در حالی که پدر چارلی در طرف دیگر به همراه یک زن مرموز با نام آیرین و مرد دست راستش سم سرگردان شده است.

در ادامه آنها علاوه بر پیدا کردن یکدیگر باید بتوانند هیولای دریا را شکست دهند و تنها موجوی که می‌تواند این کار را انجام دهد کونگ است. انیمیشن جزیره جمجه به نویسندگی برایان دافیلد و صداپیشگی هنرمندانی چون دارن بارنت، بنجامین برت، بتی گیلپین، می ویتمن و همچنین نیکلاس کانتو در 8 قسمت برای مخاطبان ساخته شده است. این سریال انیمیشنی در بخش دیداری خود عالی جلوه کرده است و جزئیات و مقیاس طراحی‌های پس‌زمینه جنگلی به تنش تقابل انسان‌ها با هیولاها افزوده است که توانسته نظر مثبت منتقدان را به خود جذب کند.

انیمیشن سریالی جزیره جمجه

انیمیشن حمله به تایتان

انیمیشن Attack on Titan: The Final Season در ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی یوییچیرو هایاشی در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2023 قرار دارد. یکی از قابل‌توجه‌ترین مجموعه‌های انیمیشنی سال‌های اخیر، حمله به تایتان بود که بالاخره با پخش آخرین قسمت خود در پاییز گذشته، به پایان رسید. سه فصل اول این انیمیشن سریالی که در مجموع شامل ۵۹ قسمت است در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ توسط استودیو ویت ساخته شد. وظیفه ساخت فصل چهارم و در واقع آخرین فصل این سریال انیمیشنی را استودیو ماپا بر عهده گرفت.

داستان این انیمیشن سریالی خیال‌انگیز و البته تاریک، به روایت زندگی نوع بشر زیر سایه حضور تایتان‌های غول‌پیکر و آدمخوار پرداخته است و نشان می‌دهد که انسان‌ها برای رسیدن به ثبات و آرامش، نیازمند انجام چه فداکاری‌های بزرگی هستند. یوکی کاجی، یویی ایشیکاوا، مارینا اینوئه و هیروشی کامیا از جمله هنرمندانی هستند که در این انیمیشن به صداپیشگی پرداختند.

انیمیشن حماسه وینلند

Vinrando Saga یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی ۲۴ قسمتی است که بر پایه نسخه مانگای تاریخی ژاپنی که توسط نویسنده مانگا ماکوتو یوکیمورا نوشته و ترسیم شده به کارگردانی شوهی یابوتا ساخته شده است. این انیمیشن که جزو بهترین انیمیشن های سریالی 2023 به‌شمار می‌رود توسط استودیوی ویت دستمایه اقتباس قرار گرفت که فصل اول آن از ۷ ژوئیه ۲۰۱۹ تا ۲۹ دسامبر ۲۰۱۹ پخش شد. پخش فصل دوم این سریال انیمیشنی به استودیوی ماپا سپرده شد که از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ در شبکه‌های توکیو ام‌ایکس، بی‌اس۱۱، جی‌بی‌اس، و ای‌تی-ایکس به نمایش درآمد.

داستان انیمیشن حماسه وینلند به روایت وقایع مربوط به حماسه وینلند در سال ۱۰۱۳ میلادی در انگلستان پرداخته است، زمانی که انگلستان توسط پادشاه دانمارک سوئین فورک ریش فتح شده بود. در این میان پسری به نام تورفین که فرزند یکی از بزرگترین جنگجویان وایکینگ‌ها است، دوران کودکیش را به بهبود بخشیدن مهارت‌هایش می‌گذراند و در صدد گرفتن انتقام قتل پدرش است. یوتو اومورا، شیزوکا ایشیگامی، نائویا اوچیدا، هیروکی یاسوموتو، کنیچیرو ماتسودا، آکیو اوتسوکا و کنشو اونو از جمله صداپیشگان این انیمیشن حماسی تاریخی هستند. این انیمیشن سریالی با داستان پر ماجرای خود توانسته است رضایت مخاطبان را کسب نماید که برای تماشای آن می‌توانید با ملوفیلم همراه باشید.

انیمیشن سریالی حماسه وینلند

انیمیشن سگ های نگهبان

گشت پنجه‌ای (Paw Patrol) یک مجموعه تلویزیونی کودکانه متحرک کانادایی است که توسط کیت چاپمن ایجاد شده‌ است. این انیمیشن سریالی بر روی پسر جوانی به نام رایدر متمرکز است که گروهی از سگ‌های گشت و نجات که خود را سگ های نگهبان می‌نامند، فرماندهی می‌کند. این گروه از سگ‌ها در مأموریت‌ها برای محافظت از شهر ساحلی خلیج پرماجرا همکاری می‌کنند. هر سگ در این گروه براساس حرفه‌های خدمات اضطراری مثل یک آتش‌نشان، یک خلبان هواپیمایی و یک افسر پلیس مهارت خاصی دارد. این مجموعه تلویزیونی که در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2023 قرار دارد برای اولین بار در سال 2013 در کانادا و در سال 2014 در ایالات متحده پخش شد و جدیدترین قسمت‌های آن در سال 2023 منتشر شد. سریال انیمیشنی Paw Patrol یک سریال آموزشی است که به کودکان در مورد ارزش‌های مهمی همچون کمک به دیگران، حل مسئله و کار گروهی کمک می‌کند.

داستان جذاب این انیمیشن در کنار صداپیشگی عالی هنرمندانش و وجود شخصیت‌های دوست‌داشتنی و متنوع، مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته که حاوی پیام‌های مثبتی برای کودکان است. اسپین مستر این انیمیشن را به‌عنوان فرنچایز چندرسانه‌ای تولید کرده ‌است که با ساخت و توزیع مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌ها براساس آن، میلیون‌ها دلار درآمد برای این شرکت ایجاد کرد.

انیمیشن سریالی سگ های نگهبان

انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش

از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 می‌توان به انیمیشن Kizazi Moto: Generation Fire اشاره کرد که توسط Triggerfish تولید شده است. فصل اول این انیمیشن سریالی در 10 قسمت توسط شوفلا کوکر و ریموند مالینگا ساخته شده است که داستان شخصیت‌هایی را دنبال می‌کند که در آینده‌ای ویرانه، سفر در زمان و به جهان‌های دیگر را تجربه می‌کنند.

این انیمیشن با نگاهی تأثیر گرفته از فرهنگ آفریقایی، موضوعات مختلفی را به تصویر می‌کشد مانند دوگانگی، ناتوانی، تأمل در خود، انسانیت مشترک و همچنینی فرازمینی‌ها و جهان‌های متناوب که با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان مواجه شده است. انیمیشن کیزازی موتو: نسل آتش توسط پلتفرم دیزنی پلاس منتشر شده است که مخاطبان بسیاری را با نمایش موضوعات مختلفی که در داستان خود جای داده، با خود همراه کرده است.

انیمیشن سریالی کیزازی موتو: نسل آتش

انیمیشن کسلوانیا: منظره‌ شب

انیمیشن 8 قسمتی کسلوانیا: منظره شب به کارگردانی آدام دیتس و سم دیتس از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 است که داستان ریشتر بلمونت در سال 1792 را بیان می‌کند. ریشتر بلمونت پس از مرگ مادرش با گروهی از شکارچیان خون‌آشام متحد می‌شود که اتحاد او برای جلوگیری از برپایی یک آخرالزمانی است که خون‌آشام‌ها در طول انقلاب فرانسه به دنبال آن هستند.

این سریال یک مجموعه انیمیشن اکشن ماجراجویی با صحنه‌های ترسناک و مهیج ویژه بزرگسالان که محصول ایالات متحده است توسط دو کمپانی‌ Powerhouse Animation Studios و Project 51 Productions تولید شده است. فیلمنامه سریال انیمیشنی کسلوانیا: منظره شب را کلایو بردلی به رشته تحریر درآورده است و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون ادوارد بلومل، پیکسی دیویس، توسو امبادو، ناستاسیا کینسکی، سیدنی جیمز هارکورت، زان مک کلارن و ریچارد دورمر به صداپیشگی به جای شخصیت‌ها پرداخته‌‌اند.

کسلوانیا: منظره شب، اسپین‌آف مجموعه انیمیشن‌های Castlevania محسوب می‌شود که براساس مجموعه بازی‌های ویدئویی شرکت کونامی تولید شده و از دو بازی Castlevania: Rondo of Blood و Symphony of the Night الهام گرفته است که اولین بازی در سال 1993 منتشر گردید.

انیمیشن سریالی کسلوانیا: منظره‌ شب

انیمیشن نفرت انگیز و شهر نامرئی

انیمیشن Abominable and the Invisible City از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 است که به‌عنوان ادامه فیلم سال 2019، Abominable که توسط استودیو Pearl ساخته شده بود، عمل می‌کند و ماجراهای یی را به دنیای افسانه‌ای از موجودات فراتر از اورست ادامه می‌دهد. این انیمیشن سریالی با داستان ماجراجویانه همراه با چاشنی کمدی توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و نقدهای مثبتی را از منتقدان به‌دست آورد.

کلویی بنت (که همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده مشاور برای نمایش فعالیت کرده است) در نقش یی، تنزینگ نورگی ترینور در نقش جین، میشل ونگ در نقش می، ایتان لو، دارین دی پل، آلن کامینگ و کارن هوی از جمله صداپیشگان این سریال انیمیشنی هستند.

در داستان انیمیشن نفرت انگیز و شهر نامرئی، یی، جین و پنگ می‌دانند که یک دنیای جادویی در آنجا وجود دارد و متوجه می‌شوند که محیط اطرافشان مملو از موجودات جادویی است که به کمک آنها نیاز دارند. آنها با کمک دوست قدیمی خود اورست، سفری را در شهر خود و فراتر از آن آغاز می کنند. هر دو فصل این انیمیشن زیبا و ماجراجویانه در 10 قسمت تولید شده است که تیفانی لو و اتل لانگ از نویسندگان آن هستند.

انیمیشن سریالی نفرت انگیز و شهر نامرئی

انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن

My Adventures with Superman یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ابرقهرمانی محصول ایالات متحده است که بر‌اساس شخصیت سوپرمن از دی سی کامیکس ساخته شده است. این مجموعه که در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2023 قرار دارد توسط جک وایت ساخته شده است. این سریال انیمیشنی در 7 ژوئیه 2023 در Adult Swim پخش شد، که هر قسمت کمی پس از پخش در مکس منتشر شد. در حال حاضر فصل دوم این انیمیشن جذاب و دیدنی در حال تولید است.

داستان انیمیشن ماجراهای من و سوپرمن، کلارک کنت را دنبال می‌کند که هویت مخفی خود را به عنوان سوپرمن می‌سازد و ریشه‌های اسرارآمیز خود را کشف می‌کند. لوئیس لین کسی است که کلارک او را دوست دارد و در راه تبدیل شدن به یک خبرنگار ستاره است. کلارک و لوئیس لین به‌همراه عکاس و بهترین دوست کلارک، جیمی اولسن، داستان‌های مهم را شکسته و روز را در برابر بسیاری از تبهکاران در شهر متروپلیس نجات می‌دهند. در این میان اتفاقاتی برای این سه نفر رخ می‌دهد که داستان انیمیشن را مهیج‌تر می‌کند.

انیمیشن سریالی ماجراهای من و سوپرمن

سخن آخر

انیمیشن‌های بسیار خوبی در سال 2023 ساخته و اکران شدند که هر کدام موضوع خاصی را روایت می‌کنند که توانستند نظر مثبت منتقدان و بینندگان را به خود جذب کنند. در این نوشتار سعی بر آن شد تا بهترین انیمیشن‌ های سریالی 2023 از نگاه ملوفیلم را به شما معرفی کنیم که توانسته‌اند مخاطبان بسیاری را با داستان خود همراه کنند. انیمیشن های سریالی 2023 لیست شده‌ در این نوشتار را می‌توانید از ملوفیلم تماشاگر باشید.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

معرفی انیمیشن تلما اسب تک شاخ │ رسیدن به رویاها به چه قیمتی؟

انیمیشن تلما اسب تک شاخ (Thelma the Unicorn) یک انیمیشن آمریکایی در…

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی سریال شاردلیک (Shardlake) │ صومعه مخوف با راز نهان یک قتل

سریال شاردلیک (Shardlake) یک مجموعه تلویزیونی چهار قسمتی در دیزنی پلاس (Disney+)…

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی فیلم غریبه ها: فصل 1 │ سه غریبه نقابدار به دنبال چه هستند؟!

فیلم غریبه ‌ها: فصل ۱ یک فیلم ترسناک آمریکایی است که کارگردانی…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید