بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : استقبال فوق‌العاده از سریال Knuckles

استقبال فوق‌العاده از سریال Knuckles

استقبال فوق‌العاده از سریال Knuckles

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که سریال Knuckles توانست در چند روز نخست پخش خود بیش از چهار میلیون ساعت دیده شود و لقب پربیننده‌ترین سریال اورجینال شبکه پارامونت پلاس در آخر هفته را از آن خود کند. سریال ناکلز اسپین-آف فیلم‌های سونیک خارپشت است که به محبوب‌ترین برنامه کودک و خانواده شبکه Paramount Plus تبدیل شد و توانسته است تأثیر مثبتی بر تماشای فیلم‌های Sonic the Hedgehog داشته باشد. در واقع این سریال سبب شد تا تماشای فیلم‌های سونیک خارپشت تقریبا ۲۷۸ درصد نسبت ‌به میانگین روزانه خود افزایش پیدا کند.

در سریال Knuckles که با استقبال قابل ‌توجه بیننده‌های شبکه پارامونت پلاس مواجه شد، هنرمندانی چون ادریس البا، جولیان بارت، ادی پترسن، کریستوفر لوید، اسکات مسکادی، الی تیلور و کری الویس حضور داشته و به‌جای شخصیت‌ها به صداپیشگی پرداخته‌اند. سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال ناکلز را جورما تاکونی، جف فاولر، کارول بنکر و براندون تراست در دست داشته‌اند.

فیلمنامه سریال پرمخاطب Knuckles به قلم برایان شاتر، جان ویتینگتون و جیمز مادیسکی به رشته تحریر درآمده است. داستان سریال Knuckles که بین رویدادهای سونیک خارپشت ۲ و ۳ اتفاق می‌افتد، به روایت ماجراهای ناکلز پرداخته است که به آموزش وید ویپل به شیوه‌های جنگجویانه اکیدنا مشغول است. از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه می‌توان به توبی اشر، ادریس البا، نیل اچ. موریتز و تورو ناکاهارا اشاره کرد.

 

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید