بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ ( Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که طرفدارها چه زمانی باید منتظر اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) باشند. شرکت یونیورسال پیکچرز به‌طور رسمی اعلام کرد که دنباله فیلم دلهره‌آور پنج شب با فردی قرار است در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۵ (۱۴ آذر ۱۴۰۴) به نمایش در ‌آید. این فیلم ترسناک با فاصله زیادی نسبت ‌به قسمت اول آن پخش می‌شود که در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) از شبکه پیکاک به نمایش گذاشته شد و توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

با وجود اینکه فیلم Five Nights at Freddy’s از همان روز نخست اکران از شبکه پیکاک تقدیم طرفدارها شد اما، در مقابل بودجه تولید ۲۵ میلیون دلاری توانست نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد. داستان فیلم پنج شب با فردی ماجراهای یک نگهبان پریشان‌ را دنبال می‌کند که در پیتزافروشی خانواده‌پسند Freddy Fazbear’s Pizza آغاز به کار می‌کند. این نگهبان در نخستین شب کار خود در این مکان متوجه می‌شود که جان سالم به در بردن از شیفت شب در این پیتزافروشی به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

سکان هدایت فیلم Five Nights at Freddy’s را اما تمی، که سابقه کارگردانی فیلم باد (The Wind) را در کارنامه خود دارد، در دست داشت و فیلمنامه این اثر ترسناک را با همکاری ست کودبک و اسکات کاتون قلم زد. از هنرمندانی که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند، می‌توان به جاش هاچرسون، پایپر روبیو، متیو لیلارد، مری استوارت مسترسون، الیزابت لیل، کت کانر استرلینگ، لوکاس گرانت و جسیکا بلکمور اشاره کرد. هنوز بازیگرها و کارگردان فیلم پنج شب با فردی ۲ شرکت‌های بلوم‌هاوس پروداکشنز و یونیورسال پیکچرز مشخص نیست اما، ظاهرا فیلمبرداری آن از تابستان آغاز می‌شود.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتشار پوسترهای جدید از فیلم پسران بد ۴

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم سونی پیکچرز تریلر…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید