بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال پیکچرز از تأخیر فیلم ترسناک تلفن سیاه 2 (The Black Phone 2) با نقش‌آفرینی ایثن هاک خبر داد. به گزارش رسانه ددلاین، این فیلم دلهره‌آور اکنون قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۵ (۲۵ مهر ۱۴۰۴) به نمایش در ‌آید. در حال ‌حاضر فیلم دیگری برای اکران در این تاریخ در نظر گرفته نشده است و فیلم ترون: آرس (Tron: Ares) قرار است یک هفته قبل از این تاریخ روی پرده سینما به نمایش گذاشته شود.

از هنرمندانی که برای ایفای نقش‌های قبلی خود در فیلم تلفن سیاه 2 حضور دارند، می‌توان به ایثن هاک، میسون تامس، جرمی دیویس، مادلین مک‌گرو و جیمز رانسون اشاره کرد. وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم تلفن سیاه 2 را اسکات دریکسون و سی. رابرت کارگیل بر عهده گرفته‌اند که پیش از این نیز در سری اول این فیلم فیلمنامه را نگاشته بودند. تهیه‌کنندگی فیلم The Black Phone را جیسون بلام بر عهده دارد. در حال ‌حاضر جزئیات داستانی دنباله فیلم تلفن سیاه مخفی نگه داشته شده است و هنوز معلوم نیست که اسکات دریکسون سکان هدایت این فیلم را در دست می‌گیرد یا خیر.

فیلم The Black Phone محصول سال ۲۰۲۲ است که به روایت داستان یک پسر بچه ۱۳ ساله خجالتی اما باهوش به نام فینی شاو پرداخته بود که توسط یک قاتل روانی ربوده می‌شود و در زیرزمینی دارای عایق صوتی گیر می‌افتد. هنگامی که تلفن از کار افتاده‌ روی دیوار شروع به زنگ خوردن می‌کند، فینی متوجه می‌شود که می‌تواند صدای قربانیان قبلی قاتل را بشنود. آنها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا اطمینان حاصل کنند که آنچه برای آنها رخ داده است، برای فینی اتفاق نیفتد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتشار پوسترهای جدید از فیلم پسران بد ۴

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم سونی پیکچرز تریلر…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید