بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : مشخص شدن بازیگر نقش اصلی مرد فیلم دنیای ژوراسیک جدید

مشخص شدن بازیگر نقش اصلی مرد فیلم دنیای ژوراسیک جدید

مشخص شدن بازیگر نقش اصلی مرد فیلم دنیای ژوراسیک جدید

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد بازیگر نقش اصلی مرد فیلم دنیای ژوراسیک جدید (Jurassic World) توسط یونیورسال پیکچرز انتخاب شده است. به گزارش رسانه ددلاین، جاناتان بیلی در حال مذاکره اولیه برای بازی در فیلم Jurassic World جدید است و به احتمال زیاد او نقش اصلی مرد فیلم را بازی خواهد کرد. پیش از این شایعه شده بود که اسکارلت جوهانسون در این فیلم حضور خواهد داشت که گفته می‌شد قرار است او نقش اصلی فیلم دنیای ژوراسیک جدید را بازی کند.

جاناتان بیلی بازیگر انگلستانی است که سابقه بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی از جمله فیلم شرور: قسمت اول و دوم (Wicked)، فیلم عهد جوانی (Testament of Youth)، فیلم آلیس در آن سوی آینه (Alice through the Looking Glass)، سریال سقوط کردن (Crashing)، سریال بریجرتون (Bridgerton)، دو قسمت از سریال جک رایان (Jack Ryan) و سریال همراهان سفر (Fellow Travelers) را در کارنامه خود دارد.

کارگردانی فیلم دنیای ژوراسیک جدید را گرث ادواردز با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Monsters، فیلم Godzilla، فیلم Rogue One: A Star Wars Story و فیلم The Creator بر عهده گرفته است. فیلمنامه فیلم Jurassic World جدید را نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم پارک ژوراسیک (Jurassic Park) و فیلم پارک ژوراسیک: دنیای گمشده، دیوید کپ بر عهده دارد.

از ماه ژوئن امسال (خرداد یا تیر) تولید قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک آغاز خواهد شد. همچنین تهیه‌کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک را اسپیلبرگ که وظیفه کارگردانی دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را بر عهده داشته بود، از طریق Amblin Entertainment حضور دارد. فیلم دنیای ژوراسیک جدید برای اکران در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ (۱۱ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید