بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : مشخص شدن زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم Godzilla x Kong

مشخص شدن زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم Godzilla x Kong

مشخص شدن زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم Godzilla x Kong

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار نسخه دیجیتالی و با کیفیت فیلم Godzilla x Kong: The New Empire مشخص شده است. به نقل از When To Stream، قرار است نسخه دیجیتالی و با کیفیت فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در روز سه‌شنبه ۱۴ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. اگرچه هنوز این خبر به شکل رسمی توسط برادران وارنر اعلام نشده است اما، با توجه ‌به سیاست برادران وارنر برای عرضه نسخه PVOD فیلم‌های خود پس از اکران ۴۵ تا ۴۶ روزه آنها، این زمان قابل پیش‌بینی و منطقی است.

اکران جهانی فیلم Godzilla x Kong از ماه گذشته آغاز شده است و با استقبال گرم و بسیارخوب تماشاگران مواجه شد با این حال از منتقدان، نقدهای متوسط و ضعیفی دریافت کرده است. فیلم Godzilla x Kong: The New Empire از زمان اکرانش تاکنون بیش از ۵۲۲.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است. این فروش در گیشه جهانی شامل بیش از ۱۸۳.۲ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۳۳۹.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی است. فیلم Godzilla x Kong: The New Empire هم‌اکنون سومین فیلم پر فروش مجموعه مانسترورس محسوب می‌شود که انتظار می‌رود این آخر هفته به دومین فیلم پرفروش این مجموعه تبدیل شود.

وظیفه کارگردانی این فیلم را آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong بر عهده داشته است. از جمله هنرمندانی که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به برایان تایری هنری، فالا چن، کیلی هاتل، ریچل هاوس، ربکا هال، دن استیونز و الکس فرنس اشاره کرد. فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به قلم تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت به رشته تحریر درآمده است.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید