بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : احتمال ساخت دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه قوت گرفت

احتمال ساخت دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه قوت گرفت

احتمال ساخت دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه قوت گرفت

طرفداران سینمای جرج میلر و دنیای مکس با توجه به اینکه کارگردان فیلم Furiosa: A Mad Max Saga در حال کار روی فیلمنامه دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه است، می‌توانند منتظر فیلم هیجان‌انگیز دیگری از این مجموعه باشند. داستان دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه قرار است بر شخصیت مکس متمرکز باشد که درست پس از اتفاقات پایان فیلم فیوریوسا و یک ‌سال قبل از وقایع Mad Max: Fury Road جریان دارد.

جرج میلر که قبلا در زمان تاخیرهای پی‌درپی ساخت فیلم جاده خشم، در کنار فیلمنامه فیوریوسا یک رمان کوتاه نیز نوشته بود اکنون تایید کرد که در حال‌ حاضر مشغول تبدیل این رمان به فیلمنامه پیش‌درآمد شخصیت مد مکس دیوانه است.

زمانی که از جرج میلر درباره جزئیات بیشتر این پروژه جدید پرسیده شد، در پاسخ عنوان کرد: “قطعا در حال کار روی این پروژه هستیم و همان‌طور که قبلا هم گفتم، داستان این فیلم در واقع یک رمان کوتاه بوده است و حالا فرصتی پیدا کردیم تا آن را به ‌شکل فیلمنامه در بیاوریم و سپس از آن‌ نقطه کار را ادامه می‌دهیم.”

ساخت دومین پیش‌درآمد مجموعه مکس دیوانه می‌تواند به سوالات زیادی درباره گذشته مبهم مکس پاسخ دهد که قطعا برای مخاطبان جذاب خواهد بود به‌خصوص کنکاش در مورد دختر جوانی به نام Glory the Child در خاطرات گذشته مکس. اخبار ساخت پیش‌درآمد جدید دنیای Mad Max در حالی مطرح شده است که تردیدهایی درباره تولید فیلم Mad Max: Wasteland به‌عنوان دنباله Fury Road وجود دارد. از طرفی بازگشت همزمان تام هاردی و شارلیز ترون که در زمان ساخت جاده خشم، آنها با یکدیگر به مشکل برخورده بودند، کار سختی جلوه می‌کند. با این‌ حال فیلم Furiosa: A Mad Max Saga هم‌اکنون آماده اکران در جشنواره فیلم کن می‌شود و یک حضور کوتاه از کاراکتر مکس در آن شایعه شده است که همان‌گونه که میلر توصیف کرد، ممکن است درنهایت به فیلم بعدی او منجر شود.

دومین پیش‌درآمد مجموعه مکس دیوانه

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga به روایت ماجراهای فیوریوسای جوان پرداخته است که از مکان سبز ربوده می‌شود و به‌دست یک گروه بزرگ از موتورسواران یاغی به رهبری وارلرد دمنتوس می‌افتد. آنها با عزیمت به دنیای ویستلند با قلعه‌ای رو‌برو می‌شوند که توسط ایمورتان جو اداره می‌شود. در حالیکه دو ستمگر برای تسلط می‌جنگند، فیوریوسا باید برای پیدا کردن راهی برای بازگشت به خانه، مصیبت‌های زیادی را پشت سر بگذارد.

جرج میلر علاوه بر وظیفه کارگردانی فیلم، نگارش فیلمنامه قسمت جدید فیلم Mad Max را نیز بر عهده داشت که نیکو لاتوریس در نوشتن آن به میلر کمک کرده است. از هنرمندانی که در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا، ناتان جونز در نقش ریکتوس ارکتوس، کریس همسورث در نقش جنگ‌سالار دمنتوس، آنگوس سمپسون در نقش اورگانیک مکانیک، دنیل وبر، کوادن بیلز، لاکی هیوم، تام برک و آلایلا براون اشاره کرد.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga قرار است در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) اکران شود. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت که در سراسر جهان بیش از ۳۷۵.۲ میلیون دلار فروش داشت و توانست ۶ جایزه اسکار را از آن خود کند. اتفاقات فیلم فیوریوسا ۱۵ سال پیش از اتفاقات فیلم Mad Max: Fury Road رخ خواهد داد.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید