بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اعلام تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال Cobra Kai

اعلام تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال Cobra Kai

اعلام تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال Cobra Kai

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال Cobra Kai را اعلام کرد که قرار است این فصل در سه بخش منتشر شود. در دی ماه ۱۴۰۱ نتفلیکس از تمدید سریال Cobra Kai برای فصل ششم و پایانی آن خبر داد و حالا اعلام کرده است که فصل ششم این سریال محبوب قرار است در سه بخش منتشر شود. دو بخش اول فصل ششم سریال Cobra Kai در طول سال ۲۰۲۴ و بخش پایانی آن در سال ۲۰۲۵ پخش خواهند شد. طبق اعلام نتفلیکس، بخش اول فصل ششم سریال Cobra Kai قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۸ تیر ۱۴۰۳) و بخش دوم آن در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۸ آذر ۱۴۰۳) از این شبکه به نمایش گذاشته شوند.

بخش سوم و پایانی فصل ششم سریال کبرا کای برای پخش در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است و تاریخ دقیق‌ آن در زمان دیگری اعلام خواهد شد. فصل پایانی سریال Cobra Kai دارای ۱۵ قسمت خواهد بود که تعداد دقیق قسمت هر یک از سه بخش تعیین شده هنوز اعلام نشده است. از هنرمندانی که در سریال Cobra Kai حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به رالف ماکیو، زولو مریجونیا، ویلیام زبکا، مری ماوسر، تنر بیوکانن، اد اسنر و کورتنی هنگلر اشاره کرد. هیدن اشلوسبرگ، جان هورویتس و جاش هلد وظیفه ساخت سریال کبرا کای را بر عهده دارند که برای ساخت فصل ششم و پایانی این سریال نیز بازگشته‌اند.

در فصل پایانی سریال Cobra Kai و پس از حذف کبرا کای از مسابقات Valley، این دانش‌آموزان هستند که باید تصمیم بگیرند چگونه در مسابقات جهانی کاراته حضور پیدا کنند و به رقابت بپردازند. اولین تریلر فصل ششم و پایانی سریال کبرا کای نیز منتشر شده است که در آن شاهد نمایش کوتاهی از اتفاقات پایانی این سریال رزمی هستیم که می‌توانید آن را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید