بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تصویر جدیدی از فیلم Alien: Romulus

انتشار تصویر جدیدی از فیلم Alien: Romulus

انتشار تصویر جدیدی از فیلم Alien: Romulus

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Alien: Romulus منتشر شد که در آن شاهد نمایش زنومورف با ظاهر ترسناکی‌ هستیم. به‌تازگی والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم با همکاری USA Today تصویر جدیدی از فیلم Alien: Romulus را منتشر کردند‌ که در این تصویر شاهد نمایش زنومورف‌ با نمایش دندان‌های او هستیم که ظاهری ترسناک و مورمور کننده‌ای دارد. این تصویر تازه منتشر شده باعث هیجان بیشتر طرفداران فیلم Alien برای قسمت جدید آن می‌شود.

کارگردانی فیلم Alien: Romulus را فده آلوارز که سابقه کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Don’t Breathe، فیلم Evil Dead و فیلم The Girl in the Spider’s Web را در کارنامه خود دارد، بر عهده گرفته است. علاوه بر کارگردانی وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک جدید را نیز بر عهده دارد که در نگارش آن رودو سایگرز، کارگردان و نویسنده فیلم Don’t Breathe 2 به او کمک کرده است. فیلم بیگانه توسط استودیو قرن بیستم تولید می‌شود که یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای Alien خواهد بود.

ریدلی اسکات به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم بیگانه در کنار اسکات فری در قسمت جدید آن حضور دارد. ریدلی اسکات علاوه بر عنوان تهیه‌کننده اجرایی این فیلم، وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم بیگانه سال ۱۹۷۹ را بر عهده داشته است. گفته می‌شود که اتفاقات این فیلم بین اتفاقات دو فیلم اول بیگانه و فیلم Aliens جریان خواهد داشت. از هنرمندانی که در فیلم Alien: Romulus حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به کیلی اسپینی، دیوید جانسون، اسپایک فرن، ایزابلا مرسد، آرچی رنوکس و ایلن وو اشاره کرد.

فیلم Alien: Romulus قرار است در تاریخ ۱۶ آگوست 2024 (۲۶ مرداد 1403) اکران شود. همچنین سریال Alien توسط نوآ هاولی برای پخش از شبکه FX و هولو در دست ساخت است. در ادامه می‌توانید تصویر تازه منتشر شده فیلم Alien: Romulus را مشاهده کنید.

فیلم Alien: Romulus

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید