بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : تغییر در تاریخ اکران فیلم ترساننده 3 (Terrifier 3)

تغییر در تاریخ اکران فیلم ترساننده 3 (Terrifier 3)

تغییر در تاریخ اکران فیلم ترساننده 3 (Terrifier 3)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که فیلم ترساننده 3 (Terrifier 3) به نویسندگی و کارگردانی دیمین لئون قرار است دو هفته زودتر روی پرده سینما برود. این فیلم اسلشر در ابتدا برای نمایش در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) در نظر گرفته شده بود اما، اکنون قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۰ مهر ۱۴۰۳) روی پرده نقره‌ای سینما به نمایش گذاشته شود.

تهیه‌کننده فیلم Terrifier 3، فیل فالکون در بیانیه جدیدی اعلام کرد که: “بسیار هیجان‌زده‌ هستیم که فیلم ترساننده 3 را در پاییز سال جاری به سینما می‌آوریم و درست مصادف با ایام هالووین است. فیلم Terrifier 3 تمام انتظارات طرفدارها را برآورده می‌سازد و آرت دلقک در این فیلم همه مرزها را جابه‌جا می‌کند. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از طرفدارن برای حمایت‌هایشان تشکر و قدردانی کنیم.”

از تهیه‌کنندگان فیلم ترساننده 3 می‌توان به استیو دلا سالا، جیسون لیوی، جورج استیوبر و مایکل لیوی اشاره کرد. لورن لاورا در نقش سینا شاو، سامانتا اسکافیدی در نقش ویکتوریا هیس، الیوت فولام در نقش جاناتان شاو، دنیل روبوک در نقش بابانوئل، دیوید تورنتون در نقش آرت دلقک و کریس جریکو در نقش برک از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم ترساننده 3 حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. داستان فیلم Terrifier 3 به روایت هرج‌ومرج دیگری در شب کریسمس که آرت دلقک به راه می‌اندازد و ساکنان مایلز کانتی را درگیر می‌کند، پرداخته است.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید