بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اعلام تاریخ پخش انیمیشن سوسیس پارتی: فودتوپیا (Sausage Party: Foodtopia)

اعلام تاریخ پخش انیمیشن سوسیس پارتی: فودتوپیا (Sausage Party: Foodtopia)

اعلام تاریخ پخش انیمیشن سوسیس پارتی: فودتوپیا (Sausage Party: Foodtopia)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون پرایم ویدیو با انتشار پوستر جدیدی از تاریخ پخش انیمیشن سوسیس پارتی: فودتوپیا (Sausage Party: Foodtopia) پرده برداشت. شبکه آمازون پرایم ویدیو در توییت جدیدی اعلام کرد: “مهمانی سوسیسی تنها پیش‌غذا بود و حالا سوسیس پارتی: فودتوپیا به ‌شکل داغ و آماده در تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۴ (۲۱ تیر ۱۴۰۳) سرو می‌شود.”

این انیمیشن سریالی بزرگسالانه یک اسپین-آف برای فیلم Sausage Party به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۶ روی پرده سینما به نمایش گذاشته شد. انیمیشن مهمانی سوسیسی (Sausage Party) داستان مواد غذایی یک بقالی را دنبال می‌کرد که در ادامه از وحشتی آگاه می‌شوند که در خانه انتظارشان را می‌کشد. این انیمیشن که با بودجه‌ی ۱۹ میلیون دلاری تولید شد با فروشی بیش از ۱۴۱ میلیون دلار در گیشه به موفقیت رسید و همین انیمیشن مهمانی سوسیس را به یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های دارای درجه سنی بزرگسال در طول تاریخ تبدیل کرد.

در حال ‌حاضر جزئیاتی از داستان انیمیشن سوسیس پارتی: فودتوپیا اعلام نشده است و آریل شفیر و کایل هانتر وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این انیمیشن را بر عهده داشتند. ست روگن، ادوارد نورتون، مایکل سرا، کریستن ویگ و دیوید کرامهولتز دوباره در نقش‌های قبلی خود در این انیمیشن سریالی بزرگسالانه به صداپیشگی پرداخته‌اند. از هنرمندانی که در انیمیشن Sausage Party: Foodtopia حضور دارند و از جمله صداپیشه‌های تازه‌وارد به این انیمیشن محسوب می‌شوند، می‌توان به ناتاشا راثول، ویل فورته، یاسر لستر و سم ریچاردسون اشاره کرد.

اولین پوستر از انیمیشن سوسیس پارتی: فودتوپیا که توسط شبکه آمازون پرایم ویدیو منتشر شد در حساب ایکس Amazon Prime قابل مشاهده است.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید