بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار پوستر جدیدی از فیلم The Bikeriders (موتورسواران)

انتشار پوستر جدیدی از فیلم The Bikeriders (موتورسواران)

انتشار پوستر جدیدی از فیلم The Bikeriders (موتورسواران)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فوکس فیچرز (Focus Features) پوستر جدیدی از فیلم The Bikeriders را منتشر کرد. در پوستر تازه به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت از فیلم موتورسواران، آستین باتلر، تام هاردی و جودی کومر را نشان می‌دهد که در کنار دیگر اعضای باشگاه موتورسواری قرار دارند.

فیلم The Bikeriders که در ابتدا برای اکران در ماه دسامبر ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بود، به دلایلی اکران آن تا تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) به تعویق افتاد. از جمله هنرمندانی که در فیلم The Bikeriders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به تام هاردی، آستین باتلر، جودی کومر، نورمن ریدس، بوید هالبروک، مایکل شنون، کارل گلاسمن، دیمون هریمن، توبی والاس و مایک فست اشاره کرد.

داستان فیلم The Bikeriders زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری را دنبال می‌کند که در طول یک دهه از محل تجمع افراد ناشناس محلی به یک باند فاسد تبدیل می‌شود و همین شیوه‌ زندگی منحصربه‌فرد اعضای اصلی آن را تهدید می‌کند. کارگردان فیلم عاشقانه (Loving)، جف نیکولز وظیفه نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم The Bikeriders را بر عهده داشته است. فیلم موتورسواران با الهام از یک کتاب عکاسی با همین نام اثر دنی لیون ساخته شده است و به روایت داستانی بدیع از ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی در ایالت‌های میانی آمریکا پرداخته است.

از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم The Bikeriders می‌توان به سم هنسون، مایکل شفر، فرد برگر، یاریو میلچان و دیوید کرن اشاره کرد. این فیلم همکاری دیگری را برای مایکل شنون و جف نیکولز رقم زده است که قبلا در تولید فیلم پناه بگیر (Take Shelter) مشارکت داشتند. دونالد اسپارکس، آرنون میلچان و کی‌یرکه پانیسینک به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه فعالیت می‌کنند. در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم موتورسواران را مشاهده کنید.

فیلم The Bikeriders

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید