بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : استیو بوشمی به فصل دوم سریال ونزدی (Wednesday) پیوست

استیو بوشمی به فصل دوم سریال ونزدی (Wednesday) پیوست

استیو بوشمی به فصل دوم سریال ونزدی (Wednesday) پیوست

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر سریال خانواده سوپرانو (The Sopranos)، استیو بوشمی به فصل دوم سریال ونزدی شبکه نتفلیکس پیوست. طبق گزارش رسانه ورایتی، استیو بوشمی برای ایفای نقش مدیر جدید آکادمی نورمور (Nevermore Academy) در سریال ونزدی انتخاب شده است. ظاهرا قرار است فصل دوم سریال ونزدی در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) جلوی دوربین برود.

نخستین فصل سریال Wednesday پس از پخش، مورد استقبال بی‌نظیر طرفدارها قرار گرفت و تنها در چهار هفته حدود ۱ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ساعت تماشا شد. این سریال به‌عنوان سومین نمایش محبوب نتفلیکس در طول تاریخ بدل شد که جایگاه اول را فصل اول سریال بازی مرکب (Squid Game) و جایگاه دوم را فصل چهارم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) به خود اختصاص داده‌اند.

جزئیات داستانی فصل دوم سریال Wednesday مخفی نگه داشته شده است اما، به گفته نویسنده‌های این نمایش که در گذشته اعلام کردند، در ادامه داستان این سریال اعضای بیشتری از خانواده آدامز معرفی خواهند شد و در فصل جدید بیشتر به رابطه ونزدی با مادرش پرداخته می‌شود. طبق گفته جنا اورتگا بازیگر اصلی سریال ونزدی، تأکید قسمت‌های جدید در فصل دوم این نمایش به‌جای روابط عاشقانه روی وقایع ترسناک خواهد بود. اگرچه نتفلیکس قصد دارد فصل دوم سریال ونزدی را زودتر تقدیم طرفدارهای این نمایش ترسناک با صحنه‌های خنده‌دار کند، اما هنوز زمان بازگشت این نمایش مشخص نیست و به گفته ددلاین که چندی پیش اعلام کرد که نباید منتظر پخش فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۴ بود.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید