بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم و پایانی

تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم و پایانی

تمدید سریال ویچر برای فصل پنجم و پایانی

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس ضمن اعلام شروع تولید فصل چهارم سریال ویچر اعلام کرد که این سریال برای فصل پنجم و پایانی نیز تمدید شده است. در واقع می‌توان گفت سریال The Witcher به پایان راه خود نزدیک شده است. طبق اعلام رسمی شبکه نتفلیکس، مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال ویچر آغاز شده است و همچنین سریال The Witcher برای فصل پنجم تمدید شده است که فصل پایانی این سریال خواهد بود و قرار است فصل چهارم و پنجم این سریال به شکل پشت سر هم تولید شوند.

لازم به ذکر است که فصل چهارم سریال ویچر با یک تغییر بزرگ مواجه خواهد شد و لیام همسورث در آن قرار است در نقش گرالت بازی کند و او جایگزین بازیگر این نقش یعنی هنری کویل می‌شود که در سه فصل اول این سریال در نقش گرالت به ایفای نقش پرداخته است. سازنده سریال The Witcher، لورن اشمیت هیسریش در بیانیه‌ای منتشر شده در ارتباط با ساخت فصل پایانی این سریال گفت: “از اینکه می‌توانیم کتاب‌های آندری ساپکوفسکی را با یک پایان حماسی و رضایت‌بخش به پایان برسانیم، هیجان‌زده هستیم و منتظر باشید و ببینید که داستان سریال چگونه به پایان می‌رسد.”

از جمله هنرمندانی که برای نقش‌آفرینی در فصل چهارم سریال ویچر باز خواهند گشت، می‌توان به فریا آلن در نقش سیری، جوئی بیتی در نقش یسکیر و آنیا چالوترا در نقش ینیفر اشاره کرد. شارلتو کوپلی، لارنس فیشبرن، جیمز پیورفوی و دنی وودبرن از جمله بازیگران جدید فصل چهارم سریال ویچر هستند که برای نقش‌آفرینی در این سریال حضور دارند. فصل چهارم و پنجم سریال ویچر براساس سه رمان Baptism of Fire، رمان The Tower of the Swallow و رمان Lady of the Lake که سه رمان پایانی آندری ساپکوفسکی به‌شمار می‌روند، ساخته خواهند شد.

زمان پخش فصل چهارم سریال The Witcher هنوز اعلام نشده است اما، انتظار می‌رود فصل چهارم سریال ویچر در ۸ قسمت ساخته شود و در سال ۲۰۲۵ توسط شبکه نتفلیکس برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید