بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : درجه سنی انیمیشن من نفرت انگیز ۴ مشخص شد

درجه سنی انیمیشن من نفرت انگیز ۴ مشخص شد

درجه سنی انیمیشن من نفرت انگیز ۴ مشخص شد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4) از استودیو ایلومینیشن قرار است با همان درجه سنی قسمت‌های قبلی روی پرده سینما به نمایش گذاشته شود. انیمیشن من نفرت انگیز 4 به‌خاطر وجود زدوخورد و شوخی‌های تند، با درجه سنی PG روی پرده سینما خواهد رفت. این درجه سنی به ‌هیچ‌ عنوان برای طرفدارهای این انیمیشن تعجب‌آور نیست، چون قسمت‌های قبلی این مجموعه نیز همین درجه سنی را دریافت کرده بودند.

داستان انیمیشن Despicable Me 4 به روایت زندگی گرو، ابرشرور سابق و مأمور فعلی لیگ ضدشرور پرداخته است که پس از هفت سال برای یک خرابکاری هیجان‌انگیز با مینیون‌ها باز خواهد گشت. این انیمیشن فصل جدیدی از زندگی گرو و لوسی را به نمایش خواهد گذاشت که پذیرای عضو جدیدی در خانواده با نام گرو جونیور می‌شوند. گرو جونیور کسی است که قصد عذاب پدرش را دارد. در این میان گرو پس از مواجهه با دشمنان جدیدی با نام ماکسیم له مال و والنتینا مجبور می‌شود که به‌همراه خانواده فرار کند.

کارگردانی این انیمیشن زیبا بر عهده کریس رناد و پاتریک دلاج است. کریس رناد پیش از کارگردانی این انیمیشن، تجربه کارگردانی دو قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز و همچنین دو قسمت از انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) را در کارنامه خود دارد. فیلمنامه انیمیشن من نفرت انگیز 4 به قلم مایک وایت و کن داوریو به رشته تحریر درآمده است. مایک وایت نگارش فیلمنامه آثاری چون انیمیشن ایموجی (The Emoji Movie)، فیلم مدرسه راک (School of Rock)، سریال نیلوفر آبی سفید (The White Lotus)، فیلم ایوان منحصربه‌فرد (The One and Only Ivan) و فیلم آوازخوان حرفه‌ای 3 (Pitch Perfect 3) را در کارنامه خود دارد.

از هنرمندانی که در انیمیشن من نفرت انگیز 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند، می‌توان به استیو کرل در نقش گرو، کریستن ویگ در نقش لوسی، میرندا کازگرو در نقش مارگو، دانا گایر در نقش ادیت، استیو کوگان در نقش سیلاس، مدیسون پولان در نقش اگنس و پی‌یر کافین در نقش مینیون‌ها اشاره کرد که از صداپیشه‌های قبلی این مجموعه انیمیشنی هستند. سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئه فاینمن از جمله صداپیشگان جدید در انیمیشن من نفرت انگیز 4 هستند. انیمیشن من نفرت ‌انگیز ۴ برای اکران در تاریخ ۳ جولای (۱۳ تیر) در نظر گرفته شده است.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

استقبال فوق‌العاده از سریال Knuckles

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که سریال Knuckles…

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

احتمال ساخت دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه قوت گرفت

طرفداران سینمای جرج میلر و دنیای مکس با توجه به اینکه کارگردان…

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخص شدن زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم Godzilla x Kong

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار نسخه دیجیتالی و…

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید