بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تصاویر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

انتشار تصاویر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

انتشار تصاویر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم دو تصویر مفهومی جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2) منتشر شده است که از شخصیت خیالی و جدید رایلی در این انیمیشن پرمخاطب پرده برداشته است. قرار است در انیمیشن Inside Out 2 شاهد حضور احساسات جدید رایلی باشیم و در کنار آن، حضور یک شخصیت خیالی جدید در این انیمیشن وعده داده شده است که شاهد آن خواهیم بود و اکنون اولین تصاویر این شخصیت منتشر شده است.

اکنون مشخص شده است که در انیمیشن درون و بیرون ۲ قرار است شاهد حضور یک شخصیت خیالی جدید باشیم و طبق اسلش‌فیلم صداپیشگی این شخصیت را که بلوفی نام دارد، رونالد فوچس بر عهده دارد. در انیمیشن Inside Out 2 شخصیت جدید معرفی شده یعنی بلوفی به‌عنوان شخصیتی توصیف شده است که از سریال محبوب رایلی در دوران کودکی می‌آید که از کودکانی که در برنامه حضور ندارد، سؤال می‌پرسد. اگرچه هنوز میزان حضور شخصیت بلوفی در انیمیشن درون و بیرون 2 مشخص نیست اما، انتظار می‌رود این شخصیت نقشی مشابه شخصیت Bing Bong در انیمیشن اول داشته باشد.

از هنرمندانی که در انیمیشن Inside Out 2 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند، می‌توان به امی پولر در نقش شادی، لویس بلک در نقش خشم، فیلیس اسمیت در نقش غم، لایزا لاپیرا در نقش نفرت، تونی هیل در نقش ترس، مایا هاوک در نقش اضطراب، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، ایو ادبری در نقش حسادت، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، لیلیمار هرناندز، دایان لین، کنسینگتون تالمن، ایوت نیکول براون، جان راتزنبرگر و همچنین بابی موینیهان اشاره کرد. کارگردانی انیمیشن Inside Out 2 را کلسی مان بر عهده دارد و فیلمنامه آن توسط مگ لفاوه به رشته تحریر درآمده است. مارک نیلسن تهیه‌کنندگی انیمیشن درون و بیرون 2 را بر عهده دارد.

این انیمیشن دنباله‌ای برای انیمیشن Inside Out است که در سال 2015 به کارگردانی پیت داکتر برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد و توانست بیش از 858.8 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. انیمیشن Inside Out توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را کسب کند و اکنون دنباله آن قرار است در تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) اکران شود. در ادامه می‌توانید بیننده پوسترهای جدید منتشر شده از انیمیشن درون و بیرون 2 باشید.

دو تصویر مفهومی منتشر شده از شخصیت بلوفی نشان می‌دهد که با یک شخصیت دوبعدی طرف هستیم و دین هیزن طراحی آن را انجام داده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

انیمیشن درون و بیرون 2
انیمیشن Inside Out 2

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید