بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : احتمال ساخت فصل دوم سریال مشاجره (Beef) قوت گرفت

احتمال ساخت فصل دوم سریال مشاجره (Beef) قوت گرفت

احتمال ساخت فصل دوم سریال مشاجره (Beef)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبر ساخت فصل دوم سریال مشاجره (Beef) یکی از تحسین‌ شده‌ترین سریال‌های کوتاه سال 2023 وجود دارد که شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی ای 24 (A24) به دنبال ساخت دنباله این سریال هستند.

اگرچه ساخت فصل دوم سریال Beef هنوز قطعی نشده است اما، شبکه نتفلیکس و همچنین ای 24 فیلمنامه‌های خوب و مناسبی در دست دارند و همین احتمال ساخت فصل دوم این سریال را تقویت می‌کند. انتظار می‌رود در صورت تأیید نهایی ساخت فصل دوم سریال مشاجره، لی سونگ جین کارگردان فصل اول آن برای ساخت آن بازگردد.   

هنوز حضور هیچ هنرمندی برای نقش‌آفرینی در فصل دوم سریال مشاجره قطعی نشده است اما، به احتمال زیاد بازیگرانی چون جیک جیلنهال، ان هتوی، چالز ملتون و کیلی اسپینی در فصل دوم آن حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. به گفته منابع نزدیک به پروژه سریال Beef به ددلاین، داستان فصل دوم این سریال پرمخاطب و خنده‌دار، دو زوج متفاوت را دنبال خواهد کرد. انتظار می‌رود در صورت تأیید ساخت فصل دوم این سریال مراحل فیلمبرداری آن از اواخر تابستان یا اویل پاییز آغاز شود. در هر حال باید منتظر ماند تا A24 و نتفلیکس به‌صورت رسمی ساخت فصل دوم سریال مشاجره را اعلام کنند.

فصل اول سریال مشاجره توانست مخاطبان بسیاری به خود جذب کند و نظرات مثبتی از منتقدان را به‌دست آورد. فصل اول این سریال در مراسم امی سال 2023 کاندید دریافت چند جایزه این مراسم شد و در نهایت 8 جایزه آن را از آن خود کرد. بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین سریال کوتاه سال و بهترین بازیگر نقش اول زن از جمله جوایزی هستند که سریال مشاجره در مراسم امی دریافت کرد.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید