بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : پیوستن یوجین لوی به سریال فقط قتل ‌های داخل ساختمان

پیوستن یوجین لوی به سریال فقط قتل ‌های داخل ساختمان

پیوستن یوجین لوی به سریال فقط قتل ‌های داخل ساختمان

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام یوجین لوی در فهرست بازیگرهای فصل چهارم سریال فقط قتل های داخل ساختمان (Only Murders in the Building) قرار گرفت. یوجین لوی بازیگر سریال شتز کریک (Schitt’s Creek) قرار است در کنار مریل استریپ، مالی شنون و اوا لونگوریا در فصل چهارم سریال فقط قتل های داخل ساختمان حضور داشته باشد و به ایفای نقش بپردازد.

یوجین لوی بازیگر کانادایی است که بازی در فیلم‌هایی چون تعطیلات نشنال لمپون، به دست آوردن وودستاک، در جستجوی دوری، من عاشق دردسرم، لحظه‌ای در نیویورک، عروس آمریکایی و باشگاه بهشت را در کارنامه خود دارد.

در فصل جدید سریال Only Murders in the Building فعلا مشخص نشده است که یوجین لوی، نقش چه کاراکتری را بازی می‌کند اما، سلنا گومز در نقش میبل مورا، استیو مارتین در نقش چارلز هیدن ساویج، ایمی رایان در نقش جین، مارتین شورت در نقش الیور پوتنام، آرون دومنینگز در نقش اسکار توریس و ناتان لین در نقش تدی به ایفای نقش می‌پردازند.

ساخت فصل چهارم سریال قتل های داخل ساختمان که از شبکه هولو پخش می‌شود، در روز پخش قسمت پایانی فصل سوم آن از شبکه هولو تمدید شد. سریال قتل های داخل ساختمان یک نمایش کمدی و معمایی است که سکان هدایت آن را جان هافمن و استیو مارتین بر عهده دارند. این سریال تماشایی و جذاب کاندید عنوان جایزه بهترین سریال کمدی مراسم امی 2023 شد. داستان سریال قتل های داخل ساختمان ماجراهای سه غریبه که شیفته جنایات واقعی هستند را روایت می‌کند که ناگهان خودشان را درگیر پرونده‌ای اسرارآمیز می‌بینند که برای حل آن اقدام می‌کنند. 

برچسب ها :

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید