بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تیزر جدیدی از انیمیشن پاندای کونگ‌ فوکار 4

انتشار تیزر جدیدی از انیمیشن پاندای کونگ‌ فوکار 4

انتشار تیزر جدیدی از انیمیشن پاندای کونگ‌ فوکار 4

تیزر جدیدی از انیمیشن پاندای کونگ ‌فوکار 4 (Kung Fu Panda 4) توسط شرکت یونیورسال پیکچرز منتشر شد. در تیزر جدید منتشر شده، پو در جستجوی چاشنی غذا در دنیای فیلم تله‌ماسه: بخش دو (Dune: Part Two) نشان داده شده است.

در این ویدئو جنگجوی اژدها در صحرایی وسیع به سبک تل‌ماسه قرار دارد که ناگهان کاسه ادویه را دست گرفته و در مورد میزان ادویه مناسب و لازم اظهارنظر می‌کند. در انیمیشن Kung Fu Panda 4 هنرمندانی چون جک بلک در نقش پو، داستین هافمن در نقش استاد شیفو، آکوافینا در نقش ژن، جیمز هنگ در نقش آقای پینگ، وایولا دیویس در نقش آفتاب‌پرست، جاناتان کی کوان در نقش هان، برایان کرانستون در نقش لی شان و رونی چنگ در نقش ناخدای قایق ماهیگیری به صداپیشگی پرداخته‌اند. مایک میچل کارگردانی انیمیشن پاندای کونگ ‌فوکار 4 در ژانر اکشن با چاشنی خنده و طنز را بر عهده داشته است. تهیه‌کنندگی انیمیشن Kung Fu Panda 4 بر عهده ربکا هانتلی بوده است.

داستان انیمیشن پاندای کونگ ‌فوکار 4 به روایت تبدیل شدن پو به یک رهبر معنوی دره صلح و جنگجوی اژدهای جدیدی که برای آموزش می‌آید، پرداخته است. در ادامه داستان این انیمیشن یک جادوگر بدذات که قصد دارد تا دوباره همه کاراکترهای شروری که پو آنها را شکست داده را احضار کند، حضور می‌یابد. انیمیشن پاندای کونگ ‌فوکار 4 قرار است در تاریخ 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) اکران شود.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید