بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار اولین تصویر رسمی فیلم ترون 3 (Tron 3)

انتشار اولین تصویر رسمی فیلم ترون 3 (Tron 3)

انتشار اولین تصویر رسمی فیلم ترون 3 (Tron 3)

اولین تصویر رسمی فیلم (Tron 3) منتشر شد که جرد لتو بازیگر نقش آرس را در لباس‌های شخصیت‌های ترون نشان می‌دهد. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم ترون 3 رسما از دی ماه 1402 آغاز شد که اولین تصویر رسمی از آن توسط دیزنی منتشر شد که در آن شاهد حضور جرد لتو بازیگر نقش آرس هستیم که لباسی از شخصیت‌های ترون با نوری از رنگ قرمز بر تن دارد.

یواخیم رانینگ قرار است کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده داشته باشد. فیلمنامه این فیلم به قلم زیبای جک تورن و جسی ویگتاو به‌صورت مشترک به رشته تحریر درآمده است. قسمت اول از فیلم ترون در سال 1982 به نمایش گذاشته شد و در سال 2010 ادامه آن با عنوان Tron: Legacy اکران شد و قرار است فیلم ترون 3 با عنوان Tron: Ares در سال 2025 به نمایش گذاشته شود.

داستان فیلم ترون 3 قرار است بر شخصیت اصلی آن، آرس با نقش‌آفرینی جرد لتو تمرکز داشته باشد که یک برنامه کامپیوتری است و قرار است ماجراجویی او از دنیای دیجیتالی به دنیای انسان‌ها را شاهد باشیم. در فیلم ترون 3 هنرمندان بااستعداد و توانایی حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند که از میان آنها می‌توان به ایوان پیترز، کامرون مانهن، جرد لتو، گرتا لی، جودی ترنر اسمیت، آرتورو کاسترو، سارا دژاردین، حسن منهاج و جیلین اندریون اشاره کرد. شایعاتی در مورد بازگشت اولیویا وایلد در نقش کورا، گرت هدلند در نقش سم فلین و همچنین جف بریجز در نقش کوین فلین در فیلم ترون 3 شنیده می‌شود اما، این شایعات هنوز تأیید نشده‌اند.

برچسب ها :

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید