بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : آغاز کار سریال مردگان متحرک با رکوردشکنی بی‌سابقه

آغاز کار سریال مردگان متحرک با رکوردشکنی بی‌سابقه

آغاز کار سریال مردگان متحرک با رکوردشکنی بی‌سابقه

اپیزود افتتاحیه سریال مردگان متحرک: کسانی که زنده مانده اند (The Walking Dead: The Ones Who Live) با گزارش رسانه ددلاین به نقل از نیلسن در سه روز نخست پخش خود با دستیابی به سه میلیون بیننده، رکوردشکنی کرد. نمایش نخستین قسمت از این اسپین-آف مردگان متحرک، بزرگترین افتتاحیه یک سریال از شبکه AMC در 6 سال گذشته را رقم زده است.

این نمایش در AMC+ در زمینه شمار بیننده توانسته است رکورد جدیدی بر جای بگذارد و به پربازدیدترین قسمت به نمایش درآمده در این سرویس تبدیل شود. دانای گوریرا با همکاری اسکات ام. گیمپل، شورانر این سریال در خلق فیلمنامه سریال The Walking Dead: The Ones Who Live نقش داشته‌اند. در سریال مردگان متحرک: کسانی که زنده مانده اند که در 6 قسمت برای مخاطبان ساخته شده است هنرمندانی چون اندرو لینکلن، دانای گوریرا، لزلی ان-برنت، تری اوکوئین، بریدا وول و فرانکی کوئینونز حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این سریال اسپین-آف به روایت داستان عاشقانه حماسی دو کاراکتر به نام‌های ریک و میشون پرداخته است که تحول آنها ناشی از دنیایی تغییریافته است. در این میان قدرتی شکست‌ناپذیر و بُعد مسافتی موجود، سبب دور نگه داشتن این دو نفر از هم می‌شود و ریک و میشون در دنیایی قرار می‌گیرند که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ عیله زنده‌ها بنا شده است. سرانجام این دو کاراکتر (ریک و میشون) در این دنیای عجیب و غریب به کجا خواهد رسید؟ آیا آنها خواهند توانست در موقعیت و مکان متفاوتی قرار بگیرند و یکدیگر را پیدا کنند؟

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید