بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار کلیپ جدیدی از سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند

انتشار کلیپ جدیدی از سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند

انتشار کلیپ جدیدی از سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC کلیپ جدیدی از سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند (The Walking Dead: The Ones Who Live) را منتشر کرده است. ویدیو تازه منتشر شده، نشان‌دهنده نخستین دقایق این اسپین-آف است که به ماجراهای ریک گرایمز و میشون می‌پردازد.

قرار است این سریال در 25 فوریه 2024 (6 اسفند 1402) برای طرفداران تماشای ماجراهای ریک روی آنتن برود. در سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند که در 6 قسمت برای مخاطبان ساخته شده است هنرمندانی چون اندرو لینکلن، دانای گوریرا، لزلی ان-برنت، تری اوکوئین، بریدا وول و فرانکی کوئینونز حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دانای گوریرا با همکاری اسکات ام. گیمپل، شورانر این سریال در خلق فیلمنامه سریال The Walking Dead: The Ones Who Live نقش داشته‌اند. داستان این سریال اسپین-آف به روایت داستان عاشقانه حماسی دو کاراکتر به نام‌های ریک و میشون پرداخته است که به وسیله دنیایی تغییریافته، تحول پیدا می‌کنند. در این میان قدرتی شکست‌ناپذیر و بُعد مسافتی موجود، آنها را از هم دور نگه داشته است و ریک و میشون در دنیایی قرار می‌گیرند که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ عیله زنده‌ها بنا شده است. سرانجام این دو کاراکتر (ریک و میشون) در این دنیای عجیب و غریب به کجا خواهد رسید؟ آیا آنها خواهند توانست در مکان و موقعیت متفاوتی قرار بگیرند و یکدیگر را پیدا کنند؟

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید