بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی : معرفی سریال آقا و خانم اسمیت │ دو جاسوس عاشق

معرفی سریال آقا و خانم اسمیت │ دو جاسوس عاشق

معرفی سریال آقا و خانم اسمیت │ دو جاسوس عاشق

سریال آقا و خانم اسمیت یک مجموعه تلویزیونی الهام گرفته از فیلمی به همین نام محصول سال 2005 است که برد پیت و آنجلینا جولی در آن حضور داشته‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Mr & Mrs Smith که سالها قول آن را می‌شنیدم، بالاخره منتشر شد که فرانچسکا اسلون و دونالد گلاور از سازندگان این سریال اکشن جاسوسی با چاشنی کمدی هستند.

سریال آقا و خانم اسمیت در 2 فوریه 2024 توسط آمازون پرایم ویدیو منتشر شد که توانسته است در این مدت کوتاه مخاطبان زیادی را جذب کند. عشق و دلدادگی دو جاسوس در ماموریتی دشوار از سوی سازمانی جاسوسی درون‌مایه داستان سریال Mr & Mrs Smith را شکل داده است که دونالد گلاور و مایا ارسکین به زیبایی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستانی عاشقانه با صحنه‌های اکشن و چاشنی طنز که برای طرفداران این ژانر و همچنین دوستداران فیلم سال 2005 با همین نام ساخته شده است که در این نوشتار قصد داریم برای آشنایی بیشتر با داستان و عوامل آن، به معرفی سریال آقا و خانم اسمیت بپردازیم، پس با ما در ملوفیلم همراه بمانید.

خلاصه داستان سریال آقا و خانم اسمیت

سریال آقا و خانم اسمیت، داستان دو غریبه را دنبال می‌کند که قراردادی را با یک سازمان جاسوسی امضا می‌کنند. جان و جین هویت جدید دو جاسوسی است که یک سازمان جاسوسی آنها را استخدام می‌کند و این دو برای انجام مأموریت‌هایی که به آنها داده می‌شود، مجبورند برای مدتی نقش یک زوج متاهل را بازی کنند.

این دو جاسوس درجه یک در حالیکه باید ماموریت خود را به درستی به پایان برسانند، باید همانند یک زوج معمولی رابطه خود را حفظ کنند و این آغازی برای گرفتار شدن آنها در تله احساساتشان است. رفته رفته جان و جین که تنها به‌خاطر انجام ماموریت و جاسوسی برای یک سازمان جاسوسی مجبور به ازدواج شده‌اند، به تدیج اشتراکات حرفه‌ای آنها را به هم نزدیک کرده و رقابت حرفه‌ای این دو به یک رقابت عشقی تبدیل می‌شود. داستان زیبای سریال Mr & Mrs Smith را با ملوفیلم بیننده باشید.

سریال آقا و خانم اسمیت

هنرمندان و سایر عوامل سریال آقا و خانم اسمیت

فرانچسکا اسلون و دونالد گلاور سازندگان سریال آقا و خانم اسمیت هستند که دونالد گلاور نقش اصلی را در این سریال بازی می‌کند. دونالد گلاور موزیسین و هنرپیشه آمریکایی است که فعالیت هنری خود را از سال 2002 آغاز کرده است و در سریال Mr & Mrs Smith در نقش جاسوسی با هویت جدید جان اسمیت به ایفای نقش پرداخته است. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، اثر لازاروس، ماپت‌ها، الکساندر و روز وحشتناک، فهرست کارها، مریخی و انجمن از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که دونالد گلاور در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

این هنرمند آمریکایی در سریال کمدی و درام آتلانتا در نقش ارنست یک دانشجوی انصرافی پرینستون بازی کرده که با زازی بیتز و کیت استنفیلد هم‌بازی بوده است. دونالد گلاور سازنده سریال آتلانتا است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و دو جایزه گلدن گلوب و دو جایزه امی را برای او به ارمغان آورد. دریافت جایزه کارگردانی یک سریال کمدی از مراسم امی، اولین جایزه امی برای یک آفریقایی-آمریکایی را رقم زد که خود او نویسنده فیلمنامه سریال آتلانتا بوده است. فرانچسکا اسلون و دونالد گلاور پیش از ساخت سریال آقا و خانم اسمیت، در سریال آتلانتا همکاری داشته‌اند و فرانچسکا اسلون به‌عنوان تهیه‌کننده در آن سریال کار کرده است.

سریال Mr & Mrs Smith

فیلمبرداری صحنه‌های عالی سریال Mr & Mrs Smith کاری مشترک از کریستین اسپرنگر، کودی جیکوبز و استیون مورفی است و موسیقی متن آن را دیوید فلمینگ انجام داده است. فم اودئورجی، کیتلین والدرون و همچنین کریستین اسپرنگر تهیه‌کنندگان این سریال کمدی و جاسوسی هستند.

الکساندر اسکاشگورد، ایزا گونزالس، پل دینو، جان تورتورو، شارون هورگان، بیلی کمبل، سارا پلسون، پارکر پوزی، اورسولا کوربرو و همچنین واگنر مورا از هنرمندانی هستند که در سریال آقا و خانم اسمیت حضور داشته‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نقش مقابل دونالد گلاور (در نقش جان اسمیت) را مایا ارسکین بر عهده داشته است و توانسته به زیبایی هر چه تمام‌تر نقش جین اسمیت را بازی کند. مایا ارسکین هنرمند آمریکایی است که برای بازی در مجموعه تلویزیونی مرد در جستجوی زن در نقش مگی و همچنین بازی در مجموعه تلویزیونی سامورایی چشم آبی در نقش میزو شناخته شده است. از دیگر آثاری که این هنرپیشه آمریکایی در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به اوبی وان کنوبی (OBI-WAN KENOBI) و وقتی جف سعی کرد دنیا را نجات دهد، اشاره کرد.

سریال Mr & Mrs Smith برگرفته از فیلمی به همین نام اثر سایمون کینبرگ است که در 8 قسمت ساخته شده است. فیلمنامه این اثر جذاب به قلم دونالد گلاور به رشته تحریر درآمده است. سریال آقا و خانم اسمیت با داستانی جذاب و بازی زیبای هنرمندانش توانسته است مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند و نقدهای مثبتی را از منتقدان بدست آورد.

جمع بندی

سریال آقا و خانم اسمیت برگرفته از فیلمی به همین نام محصول سال 2005 است که توانسته نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را به خود جذب کند. این سریال جاسوسی و اکشن با چاشنی طنز و خنده و داستانی زیبا و دیدنی برای مخاطبان در 8 قسمت ساخته شده است. اگر به دیدن سریال‌های اکشن و کمدی علاقه دارید، تماشای سریال آقا و خانم اسمیت از ملوفیلم از دست ندهید.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

معرفی و نقد سریال رژیم (The Regime) │ فروپاشی در سایه حماقت عجین شده با سیاست

سریال رژیم یک مجموعه‌ سیاسی و طعنه‌آمیز جدید از شبکه اچ‌بی‌او (HBO)…

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم خیالی (Imaginary)│ خلق هیولا با خیال

فیلم خیالی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جف وادلو یک فیلم ترسناک فراطبیعی…

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم کافه بین راهی (Road House) │ با بازی جیک جیلنهال

فیلم کافه بین راهی (Road House) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال…

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید