بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : پیوستن تام کروز به فیلم جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو

پیوستن تام کروز به فیلم جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو

پیوستن تام کروز به فیلم جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و به گزارش رسانه ددلاین، تام کروز قرار است در جدیدترین فیلم الخاندرو گونسالس اینیاریتو در نقش اصلی فیلم حضور داشته باشد و به ایفای نقش بپردازد. در حال حاضر شرکت‌های برادران وارنر و لجندری اینترتینمنت برای تولید این فیلم بی‌نام به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو مذاکره می‌کنند. این فیلم که یک پروژه محرمانه است و هنوز اطلاعاتی در مورد نام و داستان آن منتشر نشده است، اولین پروژه مشترک تام کروز پس از اعلام شراکت خود با شرکت برادران وارنر است.

فیلمنامه این فیلم بی‌نام به‌صورت مشترک توسط نیکلاس گیاکوبونه، سابینا برمن، الکساندر دینلاریس و همچنین الخاندرو گونسالس اینیاریتو به رشته تحریر درآمده است. این نویسندگان مطرح پیش از این هم با گونسالس همکاری داشته‌اند و حدود 10 سال پیش با همکاری یکدیگر فیلمنامه فیلم بردمن (Birdman) را نگاشته‌اند که کارگردانی آن را گونسالس انجام داده است. فیلم مرد پرنده‌ای جایزه بهترین کارگردانی اسکار را برای گونسالس به ارمغان آورد.

فیلم جدید در دست تولید گونسالس را می‌توان اولین فیلم انگلیسی زبان او پس از فیلم بازگشته (The Revenant) در سال 2015 دانست که برای گونسالس برنده شدن دومین جایزه اسکار در طول دوران فعالیتش را به ارمغان آورده است. این کارگردان و فیلمنامه‌نویس مکزیکی علاوه بر کارگردانی فیلم بازگشته، کارگردانی فیلم‌های دیگری از جمله باردو، بیوتیفول، عشق سگی و بابل را در کارنامه خود دارد.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید