بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تریلر سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند

انتشار تریلر سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند

انتشار تریلر سریال جدید مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC تریلر نهایی سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند (The Walking Dead: The Ones Who Live) را برای طرفدارهای این سریال منتشر کرد. در این تریلر تلاش ریک و میشون برای یافتن یکدیگر در دنیایی آخرالزمانی به نمایش گذاشته شده است.

سریال اسپین-آف مردگان متحرک براساس کمیک‌هایی با نام دانای گوریرا و اندرو لینکلن از چارلی آدلارد، تونی مور و رابرت کرکمن ساخته شده است که در آن هنرمندانی چون اندرو لینکلن، دانای گوریرا، لزلی ان-برنت، تری اوکوئین، بریدا وول و فرانکی کوئینونز حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال در 6 قسمت برای مخاطبان ساخته شده است که دیوید آلپرت، رابرت کرکمن، جوزف اینکاپررا، دنیس هاث، گیل آن هرد، اسکات ام. گیمپل، آنجلا کانگ و گرگ نیکترو تهیه‌کننده اجرایی آن هستند. دانای گوریرا یکی از نویسندگان سریال The Walking Dead: The Ones Who Live است که با اسکات ام. گیمپل، شورانر این اثر، در خلق فیلمنامه این سریال همکاری داشته‌ است. بودجه کل تولید سریال TWD: The Ones Who Live طبق گزارش رسانه Screenrant با کسب اطلاعاتی از اداره توسعه اقتصادی نیوجرسی مبلغی حدود 82 میلیون دلار بوده است.

داستان سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند، به روایت یک داستان عاشقانه حماسی دو کاراکتر (ریک و میشون) پرداخته است که به وسیله دنیایی تغییریافته، تحول می‌یابند. در این میان قدرتی شکست‌ناپذیر و بُعد مسافت، آنها را از هم دور نگه می‌دارد و ریک و میشون در دنیایی قرار می‌گیرند که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ عیله زنده‌ها بنا شده است. سرانجام ریک و میشون در این دنیای عجیب و غریب چه خواهد شد؟ آیا آنها خواهند توانست در مکان و موقعیت دیگری قرار بگیرند و یکدیگر را پیدا کنند؟

سریال مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند (The Walking Dead: The Ones Who Live) در تاریخ 25 فوریه 2024 (6 اسفندماه 1402) اکران می‌شود.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید