بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : آغاز تولید فصل چهارم سریال فقط قتل های داخل ساختمان

آغاز تولید فصل چهارم سریال فقط قتل های داخل ساختمان

آغاز تولید فصل چهارم سریال فقط قتل های داخل ساختمان

تولید فصل چهارم سریال فقط قتل های این ساختمان (Only Murders in the Building) شبکه هولو آغاز شد که سلنا گومز بازیگر این سریال در حساب اینستاگرام خود آن را تأیید کرد. سلنا گومز برای بازی در نقش میبل مورا، زن جوانی که سالیان قبل با مقتول دوست بود، در سریال فقط قتل های این ساختمان نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. لازم به ذکر است که این هنرمند جوان آمریکایی برای تهیه‌کنندگی این سریال نیز نامزد جایزه امی ‌پرایم‌ تایم شد.

از هنرمندانی که در کنار سلنا گومز در سریال Only Murders in the Building حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت، می‌توان به استیو مارتین در نقش چارلز هیدن ساویچ و مارتین شورت در نقش الیور پوتنام اشاره کرد. در فصل چهارم سریال فقط قتل های این ساختمان قرار است این سه هنرمند برای حل یک پرونده قتل مرموز راهی لس‌آنجلس شوند.

ناتان لین در نقش تدی از اعضای هیئت مدیره ساختمان، ایمی رایان در نقش جین نوازنده حرفه‌ای، آرون دومنینگز در نقش اسکار توریس و یوجین لوی در سریال فقط قتل های این ساختمان حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. در روز نمایش آخرین اپیزود از فصل سوم سریال Only Murders in the Building توسط شبکه هولو، ساخت این سریال برای یک فصل دیگر توسط این شبکه تمدید شد که هنوز اطلاعاتی از زمان شروع به ساخت و در نهایت پخش آن برای طرفداران این مجموعه کمدی در دسترس نیست.

از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال فقط قتل های این ساختمان می‌توان به سلنا گومز، مارتین شورت، جان هافمن، دن فوگلمن، استیو مارتین، جس روزنتال و جیمی بابیت اشاره کرد. استیو مارتین علاوه بر نقش‌آفرینی در این مجموعه و فعالیت به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، یکی از خالقان و نویسندگان سریال Only Murders in the Building است که در کنار جان هافمن سکان هدایت این سریال را بر عهده دارد.

داستان سریال فقط قتل های این ساختمان ماجراهای سه غریبه را که شیفته جنایات واقعی هستند، دنبال می‌کند. این سه غریبه که در ادامه به‌خاطر این شیفتگی، خود را درگیر یک پرونده اسرارآمیز می‌بینند، در تلاشند تا آن را حل کنند و به سرانجام برسانند.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید