بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : احتمال ساخت فصل دوم سریال مشاجره (Beef) │ تصمیم با نتفلیکس است

احتمال ساخت فصل دوم سریال مشاجره (Beef) │ تصمیم با نتفلیکس است

احتمال ساخت فصل دوم سریال مشاجره (Beef)

سریال مشاجره (Beef) به کارگردانی لی سونگ جین توانست در گلدن گلوب 2024 جایزه بهترین مینی سریال یا فیلم تلویزیونی را از آن خود کند. پس از دریافت جایزه در گلدن گلوب، مشاجره این بار در مراسم امی، 8 جایزه را از آن خود کرد و این مهری بر جذابیت سریال و بازی زیبای هنرمندان آن است.

لی سونگ جین خالق این اثر فوق‌العاده در بک‌استیج مراسم امی درباره ساخت فصل دوم این سریال توضیح داد: “احساس می‌کنم مسیرهای زیادی برای بیف وجود دارد، ممکن است همینطور مینی‌سریال و محدود باقی بماند. چنانچه نتفلیکس قصد ادامه بیف را دارد، پس می‌تواند به صورت آنتولوژی ادامه پیدا کند و این به تصمیم نتفلیکس وابسته است.”

استیون ین یکی از بازیگرانی که در سریال Beef به ایفای نقش پرداخته است در فرش قرمز قبل از مراسم امی درباره ساخت فصل دوم این مینی‌سریال در گفتگو با Variety بیان کرد:”هیچ ایده‌ای برای ساخت سری دوم مشاجره وجود ندارد اما، اگر تصمیم به ادامه پیدا کند، چیز عجیبی نیست.” استیون در ادامه صحبت‌هایش به ساخت فصل دوم سریال نیلوفر آبی سفید The White Lotus اشاره کرد که در مراسم امی برنده 5 جایزه شد در حالیکه سال پیش، که 10 جایزه امی را به عنوان یک مینی‌سریال کسب کرده بود، خبری از ساخت فصل دوم آن نبود و همین موضوع را به تصمیم برای ساخت سریال بیف نسبت داد.

این مینی‌سریال 10 قسمتی به روایت گرفتاری‌های دو ناآشنا در تصادفی می‌پردازد که ناشی از برخورد خشونت‌آمیز در هنگام رانندگی است که نتیجه آن دشمنی طولانی مدتی می‌شود که آنها را درگیر این قضیه می‌کند. در این سریال هنرمندانی چون الی وانگ، یانگ میزینگ، یونگ مازینو، اشلی پارک، جوزف لی، ماریا بلو، دیوید چوئه و همچنین میا سرافینو در کنار استیون ین به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال مشاجره با داستان زیبای خود و بازی زیبای هنرمندانش توانست نقدهای مثبتی را از سمت منتقدان و مخاطبان از آن خود کند.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید