بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : آغاز ماجراجویی قهرمان سریال فال اوت (Fallout)│ لوسی در Vault 33

آغاز ماجراجویی قهرمان سریال فال اوت (Fallout)│ لوسی در Vault 33

آغاز ماجراجویی قهرمان سریال فال اوت

تازه‌ترین تصویر منتشر شده برای سریال فال اوت (Fallout) نشان‌دهنده حضور بازیگر نقش اصلی لوسی (با هنرمندی الا پورنل) در Vault 33 است. مجله امپایر به تازگی عکسی از سریال فال اوت را منتشر کرده است که در آن لوسی عضوی از Vault 33 و در حال آماده شدن برای رویایی با آینده‌ای غیرقابل پیش‌بینی و نامشخص است.

این سریال درام پسا-آخرالزمانی با الهام از مجموعه بازی‌های نقش‌آفرینی اکشنی با نام فال اوت اثری از اینترپلی انترتینمنت برای آمازون پرایم ویدیو ساخته شده است. اولین تصویر از این سریال در 25‌امین سالگرد مجموعه بازی فال اوت توسط آمازون منتشر شد.

در این سریال، لوسی ماجراجویی خود را با روبه‌رو شدن با آینده‌ای مبهم در دنیایی بیرون از والت به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رود این سریال یکی از موفق‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های 2024 باشد. در ادامه به معرفی بازیگران و سایر عوامل سریال می‌پردازیم، پس ما را تا پایان در ملوفیلم همراهی کنید.

عوامل سریال فال اوت (Fallout)

از جمله بازیگرانی که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به الا پورنل، کایل مک لاکلن، لزلی اوگامس، زلیا مندس جونز، والتون گاگینز، آرون موتن، کایک امرسون و ساریتا چودری اشاره کرد. تهیه‌کنندگی این اثر زیبا بر عهده لیزا جوی و جاناتان نولان است. جاناتان نولان علاوه بر تهیه‌کنندگی سریال فال اوت، سه قسمت اول این سریال را نیز کارگردانی کرده است. گراهام وگنر به همراه جنوا رابرتسون-دووت به عنوان شورانر در کنار سایر اعضا در این سریال حضور داشته‌اند.

بازی Fallout که این سریال با الهام از آن ساخته شده است یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تا به حال میلیونها نسخه از آن به فروش رسیده است. پخش این سریال از شبکه آمازون برای تاریخ 12 آوریل 2024 (24 فروردین ماه 1403) برنامه‌ریزی شده است.  

سریال فال اوت

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید