بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : تریلر فیلم ماه سرکش (Rebel Moon: Part Two – The Scargiver)│ پارت دوم: زخمی

تریلر فیلم ماه سرکش (Rebel Moon: Part Two – The Scargiver)│ پارت دوم: زخمی

تریلر فیلم ماه سرکش (Rebel Moon: Part Two - The Scargiver)│ پارت دوم: زخمی

فیلم ماه سرکش (Rebel Moon) جدیدترین همکاری زک اسنایدر با کمپانی نتفلیکس است که با الهام از فرنچایز جنگ ستارگان، فیلمی اکشن و علمی تخیلی را با روایتی حماسی به تصویر کشیده است. فیلم ربل مون در دو قسمت توسط زک اسنایدر کارگردانی شده است.

قسمت اول از این فیلم اپرای فضایی، منتشر شد و زک اسنایدر قصد دارد در کمترین زمان ممکن، قسمت دوم آن را در اختیار مخاطبان قرار دهد. بنابراین نخستین ترلیر فیلم ماه سرکش: پارت دوم- زخمی منتشر شد. با ما در ملوفیلم بمانید، تا نگاهی کوتاه به این فیلم و داستان اولیه آن داشته باشیم.

فیلمنامه این اثر همچون پارت اول آن توسط زک اسنایدر، شی هتن و کرت جانستاد به رشته تحریر درآمده است. از بازیگرانی که در پارت دوم فیلم ماه سرکش به ایفای نقش پرداخته‌اند، نام سوفیا بوتلا، اد اسکرین، میخیل هایسمان، ستاز نیر، ارلی هونام و همچنین کلوپاترا کولمن به چشم می‌خورد. صحنه‌های فیلم در کالیفرنیا و اینیو ایالات متحده فیلمبرداری شده است.

پارت اول فیلم ماه سرکش: فرزند آتش، داستان یک شهرک آرام در قمری به نام ولدت در کهکشانی بسیار دور را به تصویر کشید که در عین ساده‌زیستی و اتحاد مردمان آن، ناگهان مورد تجاوز یک نیروی ظالم که قصد حاکمیت بر آنها را دارد، قرار می‌گیرند. در این میان دختری به نام کورا سعی می‌کند گروه کوچکی از مبارزین کارکشته را با خود همراه کند تا با این نیروی ظالم به مبارزه برخیزد.

سرانجام این کار به تقابلی خونین بدل می‌شود و رهبر رژیم به پاخواسته برای رسیدن به هدف خود، به دنبال تدارک لشکر عظیمی برای مقابله است. اما، سرانجام این مبارزه خونین به کجا ختم می‌شود؟ آیا کورا و همراهانش خواهند توانست با لشکر عظیم این نیروی ظالم مقابله کنند و پیروز میدان شوند و باری دیگر آرامش را به شهر بازگردانند؟ باید منتظر ماند تا قسمت دوم فیلم ربل مون منتشر شود و شاهد اتفاقات هیجان‌انگیز آن باشیم.

فیلم ماه سرکش: پارت دوم- زخمی قرار است در تاریخ 19 آوریل 2024 (31 فروردین ماه 1403) توسط نتفلیکس اکران شود.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید