بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : فصل دوم سریال شی هالک (She-Hulk) ساخته نمی‌شود

فصل دوم سریال شی هالک (She-Hulk) ساخته نمی‌شود

فصل دوم سریال شی هالک (She-Hulk) ساخته نمی‌شود

در جدیدترین اخبار، تاتیانا مازلانی بازیگر فصل اول سریال شی هالک، از احتمال بسیار پایین ساخت فصل دوم این سریال خبر داد. با این اوصاف طرفداران سریال She-Hulk منتظر فصل بعدی آن نباشند.

سریال شی هالک: وکیل دادگستری (She-Hulk: Attorney at Law) از شبکه دیزنی پلاس، سال گذشته پخش شد که نظر مثبت منتقدان را به همراه داشت. برخلاف واکنش مثبت منتقدان به فصل اول سریال شی هالک، این سریال از سوی مخاطبان با استقبال خوبی مواجه نشد. با ملوفیلم باشید تا نگاه کوتاهی به این سریال داشته باشیم.

درباره مینی سریال شی هالک

مینی‌سریال شی هالک: وکیل دادگستری، بر اساس شخصیتی به همین نام اثر مارول کامیکس ساخته شده است که به روایت خلق ابرقهرمان سبزرنگ، شی هالک پرداخته است. قهرمان اصلی سریال، جنیفر والترز (با هنرمندی تاتیانا مازلانی) یک وکیل مجرد است که با بروس بنر (با بازی مارک رافلو) با ماشین تصادف می‌کنند. در اثر این تصادف هر دو زخمی می‌شوند و زمانی که جنیفر در حال نجات بروس از ماشین است، خون او با خون بروس مخلوط می‌شود و همین شی هالک را خلق می‌کند.

در کنار تاتیانا مازلانی و مارک رافلو، بازیگران دیگری چون جمیله جمیل، جینجر گونزاگا، جاش سگارا، تیم راث، مارک لین-بیکر و تس مالیس کینکید به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این اثر را آنو والی و کت کویرو انجام داده‌اند. فیلمنامه فصل اول شی هالک که در 9 قسمت برای مخاطبان ساخته شده است را جسیکا گائو بر عهده داشته است.

مینی سریال شی هالک

اخیرا در مصاحبه‌ای، تاتیانا مازلانی درباره ساخت فصل دوم سریال شی هالک بیان کرد که بودجه بسیار بالایی برای ساخت فصل اول آن استفاده شد و شاید به نوعی بتوان گفت که بودجه هدر داده شده است و همین نشان دادن چراغ سبز از سمت دیزنی را بعید می‌کند.

ضرر مالی سریال She-Hulk سبب شده است که دیزنی تمایلی برای ساخت فصل دوم این مینی‌سریال نداشته باشد، هرچند که مارون و دیزنی برنامه‌هایی برای تولید فصل دوم آن داشتند. تاکنون به صورت رسمی خبری از ساخت یا عدم ساخت فصل دوم این سریال ارائه نشده است. باید منتظر ماند تا ببینیم آیا نظر دیزنی درباره ساخت فصل دوم آن تغییر خواهد کرد یا نه!

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید