بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار اولین تصویر از فیلم بعدی کیلین مورفی

انتشار اولین تصویر از فیلم بعدی کیلین مورفی

انتشار اولین تصویر از فیلم بعدی کیلین مورفی

تصویری از فیلم بعدی کیلین مورفی منتشر شد که نام آن Small Things Like These است. کیلین مورفی با همکاری بن افلک و مت دیمون تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. اولین تصویر از این فیلم حاکی از بازی مورفی در نقش اصلی آن است.

کارگردانی فیلم چیزهای کوچک این‌چنینی را تیم میلانتس بر عهده دارد که این اولین همکاری او با مورفی نیست. میلانتس با مورفی قبلا در چند قسمت از سریال پیکی بلایندرز (Peaky blinders) همکاری داشته است. فیلمنامه فیلم Small Things Like These بر اساس رمانی با همین نام نوشته کلر کیگان توسط اندا والش به رشته تحریر در آمده است. از بازیگرانی که در کنار مورفی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به امیلی واتسون و میشل فرلی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم، اتفاقات کریسمس سال 1985 را به تصویر کشیده است که در آن دوران، پدری فداکار به نام بیل فرلونگ (با هنرمندی کیلین مورفی) حقایقی را کشف می‌کند. در پی کشف حقایق توسط فرلونگ، او با رازهای شوکه‌کننده‌ای در شهر خود روبرو خواهد شد اما، رازهای نهان حکایت از چه دارد؟

در واقع تمرکز داستان فیلم چیزهای کوچک این‌چنینی روی Magdalene Laundries ایرلند است، پناهگاه‌هایی که در قرن‌های نوزدهم و بیستم که محل سکونتی برای زنان هستند توسط کلیسای کاتولیک مدیریت می‌شوند. حقایق این پناه‍گاه‌ را با فیلم Small Things Like These نظاره‌گر باشید، فیلمی که قرار است اولین نمایش جهانی آن در 15فوریه 2024 (26 بهمن ماه 1402) باشد. اولین نمایش از این فیلم در هفتادوچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین خواهد بود که انتظار می‌رود با نقدهای مثبتی روبه‌رو شود. با ملوفیلم همراه بمانید.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید