بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : ترس و هیجان بیشتر با فصل دوم سریال ونزدی (Wednesday) در راه است

ترس و هیجان بیشتر با فصل دوم سریال ونزدی (Wednesday) در راه است

ترس و هیجان بیشتر با فصل دوم سریال ونزدی (Wednesday)

سریال ونزدی، مجموعه‌ای آمریکایی در ژانر ترسناک و ماوراءالطبیعی با چاشنی کمدی است که فصل اول آن در 23 نوامبر 2022 توسط نتفلیکس منتشر شد. در ژانویه 2023 ساخت فصل دوم این سریال تمدید شد. جنا اورتگا بازیگر نقش ونزدی آدامز در گفت‌وگویی با لاورن کاکس از برنامه Live From E! از تمرکز بیشتر فصل دوم این سریال روی وقایع ترسناک و اکشن خبر داد.

جنا اورتگا اعلام کرد که فیلمنامه فصل دوم سریال Wednesday را دریافت کرده است و در ادامه بیان کرد: “در این فصل از سریال، تمرکز بیشتری روی صحنه‌های ترسناک و اکشن وجود دارد و این واقعا هیجان‌انگیز است چراکه ونزدی در تمام طول نمایش تغییری نمی‌کند و این از ویژگی‌های شخصت ونزدی است. همچنین در این فصل دیالوگ‌ها کوتاه و در عین حال جذاب هستند. همچنین هر قسمت از این فصل بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.” با ما در ملوفیلم همراه باشید تا نگاه کوتاهی به فصل اول سریال ونزدی داشته باشیم.

نگاهی به سریال ونزدی

فصل اول سریال ونزدی بر اساس شخصیت ونزدی اثر چارلز آدامز ساخته شده است که مایلز میلار و آلفرد گاف سازندگان این سریال جذاب هستند که مورد استقبال بی‌نظیر مخاطبان قرار گرفت. این سریال در چهار هفته حدود 1 میلیارد و 237 میلیون ساعت توسط تماشاگران دیده شد و همین نشانی بر مهیج بودن این اثر فوق‌العاده است.

جنا اورتگا نقش اصلی سریال را بر عهده داشته است و در کنار او هنرمندان دیگری چون گوئندولین کریستی در نقش لاریسا ویمز، ریکی لیندهوم در نقش دکتر والری کینبات، جیمی مک شین در نقش دونووان گالپین و همچنین پرسی هاینس وایت در نقش اگزویر تورپ حضور داشته‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

داستان فصل اول سریال Wednesday درباره اخراج ونزدی بخاطر تلافی از تیم واترپلو پسران با ریختن پیرانیاهای زنده در استخر مدرسه است. هدف او کسانی است که برادرش پاگزلی را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. با اخراج از مدرسه، ونزدی را در یک مدرسه خصوصی برای طردشدگان هیولایی ثبت‌نام می‌کنند و این آغازی برای پی بردن او به این واقعیت است که توانایی‌های روانی مادرش را به ارث برده است.

در ارتباط با داستان فصل دوم، هنوز جزئیاتی در دست نیست اما، به گفته نویسندگان این اثر، قرار است اعضای بیشتری از خانواده آدامز در قسمت‌های آتی آن معرفی شوند و در این فصل بیشتر به رابطه ونزدی با مادرش پرداخته می‌شود.

زمان بازگشت این سریال هنوز مشخص نیست هرچند که نتفلیکس می‌خواهد فصل دوم را زودتر برای مخاطبان ارائه دهد. فصل اول سریال ونزدی به سومین نمایش محبوب نتفلیکس در طول تاریخ تبدیل شد و انتظار می‌رود فصل دوم این سریال محبوب‌تر از فصل اول آن باشد و مخاطبان بیشتری را با خود همراه کند.

سریال ونزدی

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید