بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine

انتشار تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine

انتشار تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine توسط مارول استودیو منتشر شد که در آن شاهد ماجراجویی ددپول و ولورین در مولتی‌ورس هستیم. تریلر تازه منتشر شده از فیلم Deadpool and Wolverine حاوی صحنه‌های خشن زیادی است و همین خیال طرفداران را از درجه سنی این فیلم راحت کرده است. . در طول تریلر فیلم Deadpool and Wolverine شاهد رفتن ددپول به پیش لوگان هستیم تا او را در این ماجراجویی همراهی و کمک کند. در ابتدا ولورین پیشنهاد او را نمی‌پذیرد و شاهد درگیری این دو شخصیت در طول تریلر هستیم. همچنین در طول این تریلر ارجاعاتی مثل ارجاع به مرد مورچه‌ای تا شخصیت‌های ایکس من و فیلم‌های گذشته این دو ابرقهرمان هم داده شده است و در بخشی از آن، شخصیت شرور و منفی کاساندرا نوا هم دیده می‌شود.

فیلم ددپول و ولورین بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تابستان امسال از مارول استودیو است که دارای درجه سنی بزرگسال خواهد بود. وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را شان لوی که سابقه کارگردانی فیلم‌های The Adam Project و Free Guy را در کارنامه خود دارد، بر عهده دارد. فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین به قلم رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند با همکاری زب ولز، رینولدز و لوی به رشته تحریر درآورده‌اند.

از هنرمندانی که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به رایان رینولدز در نقش ددپول، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو، اما کورین در نقش کاساندرا نوا، جنیفر گارنر در نقش الکترا و متیو مک‌فادین در نقش ایجنت پارادوکس اشاره کرد.

فیلم Deadpool and Wolverine قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) در سینما اکران شود. همچنین دو پوستر جدید از فیلم ددپول و ولورین هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این دو پوستر جالب را مشاهده کنید.

فیلم Deadpool and Wolverine
فیلم ددپول و ولورین

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

استقبال فوق‌العاده از سریال Knuckles

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که سریال Knuckles…

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

احتمال ساخت دومین پیش‌درآمد مکس دیوانه قوت گرفت

طرفداران سینمای جرج میلر و دنیای مکس با توجه به اینکه کارگردان…

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخص شدن زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم Godzilla x Kong

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار نسخه دیجیتالی و…

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید