بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : احتمال حضور کیلین مورفی در دنباله فیلم 28 روز بعد

احتمال حضور کیلین مورفی در دنباله فیلم 28 روز بعد

احتمال حضور کیلین مورفی در دنباله فیلم 28 روز بعد

قرار است دنباله فیلم 28 روز بعد (28Days Later) با عنوان 28 سال بعد (28Years Later) ساخته ‌شود و کیلین مورفی در آن به ایفای نقش بپردازد. به گزارش هالیوودریپورتر، کیلین مورفی که قبلا در فیلم 28 روز بعد حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته، قرار است تهیه‌کننده اجرایی دنباله آن با عنوان 28 سال بعد باشد. همچنین در ادامه این گزارش عنوان شده است که این بازیگر احتمالا در دنباله فیلم 28 روز بعد، نقش‌آفرینی دوباره داشته باشد.

کیلین مورفی هنرمندی توانا است که بیشتر برای بازی در فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) شناخته شده است. این بازیگر برای بازی در فیلم اوپنهایمر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار شده، که احتمال برد آن توسط مورفی زیاد است. همچنین مورفی برای بازی در نقش اصلی فیلم اوپنهایمر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم درام از گلدن گلوب 2024 شده است.

کیلین مورفی علاوه بر اوپنهایمر، بازی در فیلم‌هایی چون چیزهای کوچک این‌چنینی (Small Things Like These) در نقش بیل فرلونگ، یک مکان ساکت: بخش 2 در نقش امِت، آنا در نقش لنی میلر، فصل بزهکاری در نقش جیم و بازی در مجموعه درام جنایی پیکی بلایندرز در نقش تامی شلبی را در کارنامه خود دارد.

حق تولید و پخش فیلم 28 سال بعد (28Years Later) را سونی پیکچرز توانسته است بدست آورد. دنباله فیلم 28 روز بعد به گفته منابع نزدیک به آن، ممکن است شروع‌کننده یک سه‌گانه جدید باشد. دنی بویل که کارگردانی فیلم 28 روز بعد را بر عهده داشته، قرار است برای دنباله آن نیز عهده‌دار وظیفه کارگردانی باشد که فعلا برای قسمت اول آن، این وظیفه را به انجام می‎رساند. فیلمنامه فیلم 28 روز بعد به قلم زیبای الکس گارلند به رشته تحریر درآمده است که برای نگارش دنباله آن با عنوان 28 سال بعد، دوباره این وظیفه بر عهده الکس گارلند گذاشته شده است که فیلمنامه هر سه قسمت را به نگارش در بیاورد. مورفی که احتمال حضور بازی در دنباله فیلم 28 روز بعد را دارد، فعلا مشخص نیست که در چند قسمت آن نقش‌آفرینی می‌کند.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید