بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : ساخت فیلم دراکولا به کارگردانی لوک بسون

ساخت فیلم دراکولا به کارگردانی لوک بسون

ساخت فیلم دراکولا به کارگردانی لوک بسون

فیلم دراکولا (Dracula) که قرار است به روایت منشا دراکولا بپردازد، در دست ساخت است و وظیفه کارگردانی آن را لوک بسون بر عهده گرفته است. لوک بسون کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده فرانسوی است که کارگردانی فیلم‌هایی چون لئون (Leon)، دختری به نام نیکیتا، پیام‌آور: داستان ژاندارک، آرتور و نامرئی‌ها، والرین و شهر هزار سیاره، دریاچه، لوسی و همچنین فیلم آنا در کارنامه او دیده می‌شود.  

علاوه بر کارگردانی لوک بسون برای فیلم دراکولا، اولین بازیگران آن نیز مشخص شده‌اند و قرار است کریستف والتس و کلب لندری جونز در این فیلم حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. لندری جونز در فیلم دراکولا قرار است در نقش دراکولا بازی کند و اولین همکاری او با بسون محسوب نمی‌شود و پیش از این در فیلم مرد سگی (Dogman) همکار بوده‌اند که در جشنواره فیلم ونیز 2023 با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان روبه‌رو شد.

لندری جونز که از سال 2007 مشغول فعالیت در زمینه هنرپیشگی است بازی در فیلم‌های جایی برای پیرمردها نیست، ضد ویروس، پروژه فلوریدا، برو بیرون و سه بیلبورد خارج ابینگ میزوری را در کارنامه خود دارد. کریستف والتس هم پیش از انتخاب برای بازی در فیلم دراکولا در فیلم‌های دیگری چون مردن برای یک دلار، پینوکیوی گیرمو دل تورو، زمانی برای مردن نیست و گزارش فرانسوی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

داستان فیلم Dracula تبدیل شدن کنت ترانسیلوانیا به یک خون‌آشام را به تصویر خواهد کشید که روایتی جدید از رمان کلاسیک و گوتیک برام استوکر است. از جمله کارگردان‌های دیگری که براساس شخصیت شرور و در عین حال محبوب دراکولا فیلم ساخته‌اند می‌توان به فرانسیس فورد کوپولا برای کارگردانی فیلم دراکولای برام استوکر (Bram Stoker’s Dracula) در سال 1992 اشاره کرد.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید