بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : مشخص شدن کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World)

مشخص شدن کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World)

مشخص شدن کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World)

قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) در دست ساخت است و یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران آن را اعلام کرد. همچنین کارگردان انتخابی برای کارگردانی قسمت جدید این فیلم علمی تخیلی انتخاب شده است.

طبق گزارش هالیوودریپورتر، دیوید لیچ برای قبول کارگردانی قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک در حال مذاکره با یونیورسال پیکچرز است. هرچند که لیچ هنوز کارگردانی فیلم را قبول نکرده است اما، تاریخ اکران این فیلم برای 2 ژوئیه 2025 (11 تیرماه 1404) توسط یونیورسال پیکچرز برنامه‌ریزی و تأیید شده است.

دیوید لیچ کارگردانی فیلم‌هایی چون بلوند اتمی، کیت و قطار سریع‌السیر را در کارنامه خود دارد. این کارگردان در همکاری با یونیورسال پیکچرز، کارگردانی فیلم بلاگردان یا مرد ساده‌لوح (The Fall Guy) را بر عهده داشته که قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 اردیبهشت 1403) اکران شود.

مجموعه ژوراسیک کار خود را از سال 1993 آغاز کرده است و تاکنون 6 فیلم از آن ساخته شده است که در گیشه جهانی حدود 6 میلیارد دلار فروش کرده‌اند. فیلم پارک ژوراسیک در سال 1993 با اقتباس از رمانی به همین نام اثر مایکل کرایتون ساخته شده است. آخرین فیلم از مجموعه ژوراسیک، فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو است که در سال 2022 اکران شد.

برای ساخت قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک، وظیفه نگارش فیلمنامه به عهده دیوید کپ است. دیوید کپ نگارش فیلمنامه آثار دیگری چون پارک ژوراسیک (Jurassic Park)، دوزخ، نهایت سرعت، فرشتگان و شیاطین، زاتورا: یک ماجرای فضایی، جهان گمشده: پارک ژوراسیک و همچنین ایندیانا جونز و قلمرو جمجه بلورین را در کارنامه خود دارد. این فیلمنامه‌نویس آمریکایی علاوه بر نگارش فیلمنامه، کارگردانی آثاری چون فیلم پنجره مخفی و فیلم کمدی موردکای را انجام داده است.

از تهیه‌کنندگان برای قسمت جدید فیلم Jurassic World می‌توان به فرانک مارشال و پاتریک کراولی اشاره کرد. اسپیلبرگ تهیه‌کننده اجرایی قسمت جدید خواهد بود.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید