بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اضافه شدن وندل پیرس به فیلم سوپرمن (Superman)

اضافه شدن وندل پیرس به فیلم سوپرمن (Superman)

اضافه شدن وندل پیرس به فیلم سوپرمن (Superman)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر سریال جک رایان به جمع بازیگران فیلم سوپرمن (Superman) پیوست. از هفته گذشته مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم سوپرمن به‌طور رسمی آغاز شد و بازیگر جدیدی برای بازی در یک نقش کلیدی در این فیلم به جمع هنرمندان آن اضافه شد. وندل پیرس هنرمند نقش‌آفرین در سریال جک رایان پس از توافق با دی سی استودیو و برادران وارنر به فیلم سوپرمن پیوست و قرار است در این فیلم در نقش پری وایت، سردبیر و رئیس روزنامه دیلی پلنت به ایفای نقش بپردازد.

وندل پیرس در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلفی حضور داشته است که نقش‌آفرینی در آثاری چون شنود یا وایر، زوج عجیب، ممکن است برای تو اتفاق بیفتد، موبیوس، مادرهای بد و در انتظار بازدم را در کارنامه خود دارد.

وظیفه کارگردانی فیلم Superman را جیمز گان بر عهده گرفته است. فیلمنامه این فیلم، اثری به قلم جیمزگان به‌همراه رئیس دی سی استودیو است. جیمز گان که برای کارگردانی سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان شناخته شده است، خلق آثاری چون خزیدن، سوپر، صلح‌طلب، چی‌جی پون جمیزگان و جوخه انتحار را در کارنامه خود دارد.

از هنرمندانی که در فیلم سوپرمن حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت، می‌توان به دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر و ترنس رزمور در نقش اوتیس اشاره کرد.

فیلم سوپرمن قرار است در تاریخ 11 ژوئیه 2025 (20 تیر ماه 1404) به نمایش گذاشته شود.

برچسب ها :

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید