بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جدید کارگردانان Everything Everywhere All at Once

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جدید کارگردانان Everything Everywhere All at Once

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جدید کارگردانان Everything Everywhere All at Once

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان اکران فیلم جدید و بی‌نام دنیل شاینرت و دنیل کوان، کارگردانان فیلم همه ‌چیز همه‌ جا به ‌یکباره توسط یونیورسال پیکچرز اعلام شد. یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم جدید این کارگردانان که برای فیلم همه ‌چیز همه ‌جا به یکباره برنده جایزه اسکار 2023 شدند، قرار است در تاریخ 12 ژوئن 2026 (22 خرداد ماه 1405) روی پرده سینماها به نمایش گذاشته شود.

یونیورسال پیکچرز از این فیلم به‌عنوان untitled event film یاد کرده و اطلاعات دیگری از این فیلم بی‌نام هنوز منتشر نشده است و احتمال می‌رود مقیاس و بودجه بزرگی برای این فیلم در نظر گرفته شود. تولید این فیلم بی‌نام دومین همکاری دنیل شاینرت و دنیل کوان کارگردانان فیلم Everything Everywhere All at Once محسوب نمی‌شود و این دو کارگردان برجسته پیشتر نیز برای کارگردانی فیلم مرد ارتشی سوئیسی (Swiss Army Man) در ژانر کمدی و درام در سال 2016 همکاری داشته‌اند. دنیل شاینرت و دنیل کوان به تازگی قسمتی از سریال جنگ ستارگان: خدمه اسکلت (Star Wars: Skeleton Crew) را کارگردانی کرده‌اند که قرار است توسط دیزنی پلاس در سال 2024 منتشر شود.

فیلم همه‌ چیز همه ‌جا به یکباره این دو کارگردان که هنرمندانی چون میشل یئو، استفانی شو، جاناتان کی کوان، جیمز هنگ و جیمی لی کرتیس در آن حضور داشته‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند در کل 7 جایزه اسکار را برنده شده است که در این میان می‌توان به جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن اشاره کرد.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید