بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار اولین تریلر انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4) │ بازگشت مینیون‌‌ها و گرو

انتشار اولین تریلر انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4) │ بازگشت مینیون‌‌ها و گرو

انتشار اولین تریلر انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4)

بازگشت گرو و مینیون‌ها در اولین تریلر انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4) توسط ایلومینیشن و یونیور سال پیکچرز، طرفداران این انیمیشن را غافلگیر کرد. آغاز به کار مجموعه انیمیشن من نفرت انگیز به سال 2010 بازمی‌گردد که تاکنون سه قسمت از این انیمیشن و همچنین دو قسمت از انیمیشن مینیون‌ها (Minions) بر پایه این مجموعه ساخته و اکران شده است که در گیشه جهانی این 5 انیمیشن بیش از 4.6 میلیارد دلار فروش کرده‌اند و این نشانی از موفقیت و مورد پسند بودن این انیمیشن‌ها در بین مخاطبان است.

بازگشت گرو و مینیون‌ها پس از هفت سال در اولین تریلر منتشر شده از انیمیشن من نفرت انگیز 4، از تبدیل شدن گرو به یک ضدقهرمان خبر می‌دهد و این یعنی آغاز یک ماجراجویی جدید. گرو که در بخش‌های پیشین این انیمیشن یک ابرشرور بود اکنون با سری جدید این انیمیشن به یک ضدقهرمان تبدیل می‌شود که برای دوستداران این انیمیشن نویدبخش داستانی مهیج و سرگرم‌کننده است. با ملوفیلم بمانید تا نگاه کوتاهی به عوامل و زمان اکران انیمیشن Despicable Me 4 داشته باشیم.

درباره انیمیشن من نفرت انگیز 4

اولین تریلر از انیمیشن من نفرت انگیز 4 توسط یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن منتشر شد که در آن شاهد بچه‌دار شدن گرو و زندگی خوب و آرام او در کنار خانوده‌اش هستیم. در این قسمت از انیمیشن، گرو باید با والنتینا و ماکسیم له مال مواجه شود و این آغازی برای ماجراهای بیشتر است. در ادامه این انیمیشن گرو مأموریت جدیدی دارد که خانواده‌اش به همراه مینیون‌ها، او را در به انجام رساندن مأموریت همراهی می‌کنند و همین صحنه‌های بامزه و مهیجی را شکل می‌دهد که برای تماشاگر سرگرم‌کننده خواهد بود.

انیمیشن من نفرت انگیز 4

کارگردانی این انیمیشن زیبا بر عهده کریس رناد و پاتریک دلاج است. کریس رناد پیش از این تجربه کارگردانی دو قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز و همچنین دو قسمت از انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) را در کارنامه خود دارد. فیلمنامه انیمیشن من نفرت انگیز 4 بر عهده مایک وایت است. این نویسنده نگارش فیلمنامه آثاری چون انیمیشن ایموجی (The Emoji Movie)، فیلم مدرسه راک (School of Rock)، سریال نیلوفر آبی سفید (The White Lotus)، فیلم ایوان منحصربه‌فرد (The One and Only Ivan) و فیلم آوازخوان حرفه‌ای 3 (Pitch Perfect 3) را در کارنامه خود دارد.

پی‌یر کافین، کریستن ویگ، دانا گیر، میراندا کازگرو، استیو کوگان، مدیسون پولان، جوئی کینگ، ویل فرل، استیون کلبر، سوفیا ورگارا، کلوئی فاینمن و همچنین استیو کارل در نقش گرو از صداپیشگانی هستند که در فهرست صداپیشگی قسمت چهارم انیمیشن Despicable Me 4 حضور دارند.

این انیمیشن قرار است در تاریخ 3 ژوئیه 2024 (13 تیرماه 1403) اکران شود.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید