بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار اولین تصویر از فیلم مایکل جکسون │ با بازی جعفر جکسون

انتشار اولین تصویر از فیلم مایکل جکسون │ با بازی جعفر جکسون

انتشار اولین تصویر از فیلم مایکل

اولین تصویر از فیلم مایکل جکسون (Michael) با هنرنمایی جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون منتشر شد. این تصویر توسط جعفر جکسون در صفحه اینستاگرامش انتشار یافت که زمان فیلمبرداری و تولید آن را به طور رسمی اعلام کرد. کارگردانی این فیلم زندگینامه‌ای را آنتوان فوکوآ بر عهده گرفته است. با ملوفیلم باشید تا نگاهی به فیلم Michael داشته باشیم.

درباره فیلم مایکل جکسون (Michael)

فیلم مایکل جکسون به کارگردانی آنتوان فوکوآ ساخته می‌شود که قرار است جعفر جکسون نقش عمویش، مایکل جکسون را بازی کند. این کارگردان وظیفه کارگردانی آثار دیگری چون فیلم روز تعلیم (Training Day)، فیلم آرتور شاه (King Arthur)، فیلم اشک‌های خورشید (Tears of the Sun)، فیلم هفت دلاور (The Magnificent Seven) و همچنین فیلم گناهکار (The Guilty) را در کارنامه خود دارد.

فیلمنامه این فیلم قرار است توسط جان لوگان نوشته شود. جان لوگان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون گلادیاتور (Gladiator)، فیلم هوگو (Hugo) و همچنین فیلم هوانورد (The Aviator) را در کارنامه خود دارد که برای این فیلم‌ها، سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلمبرداری این اثر قرار است توسط دیون بیبی انجام شود. طراحی صحنه را باربارا لینگ بر عهده دارد و سرپرستی جلوه‌های ویژه فیلم را لوییس مورین انجام می‌دهد. جولیان کروئه والدی برای بازی در نقش کودکی مایکل جکسون انتخاب شده است.

فیلم مایکل

داستان فیلم Michael به روایت زندگی مایکل جکسون از 5 سالگی او تا تبدیل شدنش به ستاره موسیقی پاپ را به تصویر می‌کشد. در این فیلم به مبارزات حقوقی مایکل برای اتهامات سوءاستفاده او از کودکان نیز پرداخته می‌شود. این فیلم با نگاه عمیقی به داستان زندگی مایکل جکسون و مسیر تبدیل شدن او به پادشاه پاپ، تمام دوران زندگی مایکل را از کودکی سخت و بزرگسالی همراه با اتهامات جنسی تا پایان زندگی او در ژوئن 2009 را به تصویر می‌کشد.

اکران فیلم مایکل جکسون برای تاریخ 18 آوریل 2025 (29 فروردین ماه 1404) برنامه‌ریزی شده است.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید