بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : جنیفر کولیج به فیلم ماینکرفت (Minecraft) اضافه شد

جنیفر کولیج به فیلم ماینکرفت (Minecraft) اضافه شد

جنیفر کولیج به فیلم ماینکرفت (Minecraft) اضافه شد

جنیفر کولیج بازیگر آمریکایی قرار است در فیلم ماینکرفت (Minecraft) هم‌بازی بازیگرانی چون جیسون موموآ و جک بلک باشد. هنوز مشخص نیست که جنیفر کولیج در این فیلم، نقش چه کاراکتری را بازی خواهد کرد اما، خبر حضور او در این فیلم توسط ددلاین (Deadline) منتشر شده است.

جنیفر کولیج یکی از بازیگران سریال نیلوفر آبی سفید (The White Lotus) است که در هر دو فصل آن در نقش تانیا مک‌کوئید، به ایفای نقش پرداخته است. کولیج برای بازی در این سریال موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل در سریال درام از مراسم امی 2023 و همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل در سریال کوتاه، سریال آنتولوژی یا فیلم تلویزیونی از مراسم امی 2022 شده است.

بازی زیبای جنیفر کولیج در این سریال، او را بر سر زبان‌ها انداخت و اکنون برای بازی در فیلم Minecraft انتخاب شده است. علاوه بر بازی در سریال نیلوفر آبی سفید، بازی در فیلم ازدواج ناگزیر (Shotgun Wedding) و همچنین فیلم سیندرلا را در کارنامه خود دارد.

درباره فیلم ماینکرفت

فیلم ماینکرفت، یک فیلم اقتباسی لایو- اکشن است که فیلمبرداری آن در نیوزیلند انجام می‌شود. جارد هس کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که در کارنامه او، کارگردانی فیلم ناپلئون دینامیت قرار دارد. از تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به جان برگ، جیل مسیک، کیل بویتر، مری پارنت و روی لی اشاره کرد.

جیسون موموآ، دانیل بروکس، سباستین یوجین هانسن، اِما مایرز و جک بلک از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. لیست بازیگران این فیلم با پیوستن جنیفر کولیج به آن، گسترش یافت. اطلاعاتی در مورد جزئیات فیلمنامه و همچنین شخصیت‌های آن در دست نیست.

فیلم Minecraft توسط شرکت برادران وارنر، در تاریخ 4 آوریل 2025 (15 فروردین ماه 1404) اکران خواهد شد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید