بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : انتشار تصاویری جدید از هنری کویل │ بازی در فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه (The Ministry of Ungentlemanly Warfare)

انتشار تصاویری جدید از هنری کویل │ بازی در فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه (The Ministry of Ungentlemanly Warfare)

انتشار تصاویری جدید از هنری کویل برای بازی در فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه

هنری کویل که یکی از هنرمندان نقش‌آفرین در نقش سوپرمن در دنیای سینمایی دی‌سی است، به تازگی تصاویر جدیدی از خودش بخاطر بازی در فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

کویل پس از اشتراگذاری عکس‌ها، از نمایش اولین تریلر فیلم نیز خبر داد که انتظار می‌رود به زودی منتشر شود. کارگردانی فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه بر عهده گای ریچی است. گای ریچی کارگردانی فیلم‌های دیگری چون انبار و دو بشکه باروت، شرلوک هلمز، قاپ‌زنی، قفل، پیمان، عملیات فورچون و خشم مردانه را در کارنامه خود دارد. این فیلم دومین همکاری ریچی و هنری کویل محسوب می‌شود که پیش از این در فیلم مردی از یو.ان.سی.ال.ای. (The Man from U.N.C.L.E) که توسط استودیو وارنر برادرز در سال 2015 اکران شد، همکاری داشتند.

از تهیه‌کنندگان فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare می‌توان به جری بروکهایمر، ایوان اتکینسون، گای ریچی، چاد اومن و جان فریدبرگ اشاره کرد. از دیگر هنرمندانی که در کنار هنری کویل در فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به هنری گلدینگ، الکس پتیفر، آلن ریچسون، هیرو فاینز تیفین، کری الویس، ایزا گونزالس، تیل شوایگر، بابس اولوسان‌موکون، محمد نور حکمی و هنری زاگا اشاره کرد.

فیلمنامه این فیلم بر اساس کتاب Churchill’s Secret Warriors: The Explosive True Story of the Special Forces Desperadoes of WWII به قلم دیمین لوئیس که در سال 2014 به چاپ رسید، نوشته شده است. در کنار گای ریچی افراد دیگری چون اریک جانسون، پاول تاماسی و آرش عامل قرار دارند که در استخراج داستانی اقتباسی از این کتاب پرفروش به ریچی کمک شایانی کرده‌اند. داستان فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه، به روایت سرگذشت یک جوخه سری جنگی پرداخته است که بکارگیری تکنیک‌های جنگی غیرمتعارف او در جنگ علیه نازی‌ها، به تغییر مسیر جنگ کمک شایانی کرد.

قرار است فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare در تاریخ 19 آوریل 2024 (31 فروردین ماه 1403) اکران شود.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید