بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : به زودی فیلم جدید عیسی مسیح جلوی دوربین می‌رود│ مارتین اسکورسیزی بر صندلی کارگردانی

به زودی فیلم جدید عیسی مسیح جلوی دوربین می‌رود│ مارتین اسکورسیزی بر صندلی کارگردانی

به زودی فیلم جدید عیسی مسیح مارتین اسکورسیزی جلوی دوربین می‌رود

مارتین اسکورسیزی برنده جایزه اسکار در پی ملاقاتی که با پاپ فرانسیس داشته است از تولید فیلم جدیدی در مورد عیسی مسیح خبر داد که قرار است به زودی جلوی دوربین برود.

مارتین اسکورسیزی در مصاحبه با America Magazine از گفتگوی خود با پاپ فرانسیس خبر داد و از برنامه فیلمبرداری برای تولید فیلم جدیدیش پرده برداشت. این کارگردان مشهور که در کار خود بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند از چگونگی ارائه فیلمی با داستان عیسی مسیح در یک دنیای امروزی با America Magazine صحبت کرد.

اسکوریزی در مصاحبه‌اش بیان کرد: “اکنون من به واکنشم درباره آنچه پاپ فرانسیس در موردش درخواست کرده است، در حال فکر کردن هستم و اینکه چگونه می‌توان درباره عیسی فیلمی بسازم که هم او را معرفی کنم و هم به این مورد اشاره کنم که او در زندگی امروزی ما نیز همچنان وجود دارد. به همین دلیل من برای ساخت این فیلم، به این فکر می‌کنم که فیلمی با ترکیب تا حدی مدرن و تا حدی کهن بسازم. امید دارم در ماه آوریل بتوانم بخشی از فیلم را فیلمبرداری کنم.”

به گفته مارتین اسکورسیزی فیلمنامه این اثر قرار است به قلم خودش با همکاری کنت جونز به رشته تحریر در ‌آید. برخی از ایده‌های فیلم بر اساس کتاب Jesus Life به نگارش شوساکو اندو به تصویر کشیده خواهد شد. پیشتر در مصاحبه‌ دیگری مارتین اسکورسیزی اعلام کرده بود که کوتاه‌ترین فیلم او ممکن است فیلم عیسی مسیح باشد که مدت زمان آن را حدود 80 دقیقه بیان کرد.

پیش از انتخاب این فیلم برای کارگردانی، مارتین اسکورسیزی فیلم آخرین وسوسه مسیح (The Last Temptation of Christ) را که هنرمندانی چون ویلم دفو، باربارا هرشی و هاروی کایتل در آن به ایفای نقش پرداختند بر پایه رمانی با همین نام اثر نیکوس کازانتزاکیس که در سال 1988 اکران شد، کارگردانی کرده بود. علاوه بر این فیلم، اسکورسیزی فیلم دیگری به نام سکوت (Silence) با فیلمنامه‌ای از جی کاکس و خودش بر اساس رمانی به همین نام اثر اندو شوساکو نویسنده ژاپنی را کارگردانی کرده بود که در سال 2016 به نمایش در آمد و هنرمندانی چون اندرو گارفیلد، لیام نیسون و آدام درایور در آن حضور داشتند. داستان فیلم سکوت گروهی از مبلغان مذهبی مسیحی در کشور ژاپن را به تصویر کشیده بود.

اسکورسیزی قرار است این بار با دیدی متفاوت به عیسی مسیح، زندگی عیسی مسیح و حضور او در زندگی امروزی ما و همچنین نقش مهم او در زندگی‌ها را به تصویر بکشد که به نظر خود او فیلمی جالب و قابل تحسین خواهد بود. علاوه بر کارگردانی این فیلم جدید که درباره عیسی مسیح است، مارتین اسکورسیزی قرار است کارگردانی فیلم دیگری به نام The Wager را نیز انجام دهد.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید