بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اعلام زمان پخش فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy)

اعلام زمان پخش فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy)

اعلام زمان پخش فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy) با انتشار چندین پوستر از شبکه نتفلیکس تأیید و اعلام شد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا در 8 آگوست 2024 (18 مردادماه 1403) از طریق سرویس استریم پخش شود.

سه فصل اول سریال The Umbrella Academy در 30 قسمت برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد و حالا فصل چهارم و پایانی برخلاف فصل‌های پیشین آن در 6 قسمت ساخته شده است. پوسترهای به اشتراک گذاشته شده فصل چهارم سریال آکادمی آمبرلا توسط نتفلیکس، شخصیت‌های اصلی آن را به نمایش گذاشته است.

در این فصل از سریال آکادمی آمبرلا شاهد حضور هنرمندانی از جمله تام هاپر در نقش ویکتور هارگریوز، امی ریور در نقش آلیسون هارگریوز، دیوید کاستاندا در نقش دیگو هارگریوز، رابرت شیهان در نقش کلاوس هارگریوز، الیوت پیج در نقش وانیا هارگریوز و جاستین مین در نقش بن هارگریوز هستیم. از دیگر هنرمندانی که در کنار تام هاپر در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند نام بازیگرانی از جمله ایدن گالاگر، مگان مولالی، کلم فیور، نیک آفرمن، ریتو آریا و همچنین دیوید کراس به چشم می‌خورد.

سریال آکادمی آمبرلا بر پایه کتاب مصوری با همین نام اثری از جرارد وی و گبریل بو ساخته شده است. استیو بلکمن همانند سه فصل پیشین سریال آکادمی آمبرلا در این فصل نیز حضور دارد و یکی از توسعه‌دهندگان این سریال علمی تخیلی و ابرقهرمانی است.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید