بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی : معرفی فیلم زنبوردار│ با بازی ستاره بریتانیایی جیسون استاتهام

معرفی فیلم زنبوردار│ با بازی ستاره بریتانیایی جیسون استاتهام

معرفی فیلم زنبوردار│ با بازی ستاره بریتانیاییجیسون استاتهام

فیلم زنبوردار جدیدترین اثر دیوید آیر با حضور جیسون استاتهام، اثری مهم و جذاب برای دوستداران ژانر اکشن و دلهره‌آور است. این فیلم آمریکایی توسط آمازون ام‌جی‌ام استودیوز منتشر شده است که در روز نخست خود در گیشه توانست 6.7 میلیون دلار به‌ دست آورد و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

حضور جیسون استاتهام با چهره‌ای سرد و بی‌رحم در فیلم The Beekeeper توانسته‌ است صحنه‌های پرزدوخورد و جذابی را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد و آنان را تا پایان داستان با خود همراه کند. با ما در ملوفیلم همراه باشید تا نگاهی به داستان، شخصیت‌ها و کلیت فیلم زنبوردار داشته باشیم.

خلاصه داستان فیلم The Beekeeper

داستان فیلم The Beekeeper به روایت زندگی یکی از عوامل سابق یک سازمان مخفی زنبورداران و اتفاقات پیش روی او پرداخته است. آدام کلی (با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام) یک کماندوی بازنشسته و یکی از اعضای سازمان مخفی است و در انباری که از خانمی به نام الویز پارکر اجاره کرده، مشغول زنبورداری و جمع‌آوری عسل است.

روزی الویز پارکر با دفتر خدمات مشتریان یک شرکت که از شهروندان ناآگاه و فقیر پول می‌دزد، تماس می‌گیرد و موجودی تمام حساب‌های او به‌واسطه ویروسی که روی لپ‌تاپش آپلود شده است، به صفر رسانده می‌شود و این مصادف با رفتن آدام کلی به خانه خانم پارکر برای شام است.

زمانی که آدام به خانه خانم پارکر می‌رسد با صحنه ناامیدکننده‌ای مواجه می‌شود و پیرزن به‌خاطر اموالش که از روی سادگی آنها را از دست داده، خودکشی کرده است. این آغازی برای یک مأموریت دیوانه‌وار توسط آدام کلی برای انتقام از رئیس شرکتی است که او را از داشتن دوستش محروم کرده است. آیا این زنبوردار انتقام خانم پارکر را خواهد گرفت؟

فیلم زنبوردار

کارگردان و سایر عوامل فیلم زنبوردار

سکان هدایت فیلم زنبوردار بر عهده دیوید آیر بوده است. آیر کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که کارگردانی آثاری از جمله فیلم‌های روزگار خشن، سلاطین خیابان، پایان کشیک، خرابکاری، خشم، جوخه انتحار، درخشان و حق حساب‌گیر را در کارنامه خود دارد. علاوه بر کارگردانی فیلم‌های مختلف در نگارش فیلمنامه آثاری چون روز تعلیم، سریع و خشمگین، آبی تیره، یگان ضربت و همچنین فیلم یو-571 نقش داشته است.

آیر کارگردانی است که با ساخت فیلم‌های اکشن خوب و در عین حال جذاب آشنایی دارد و کارنامه هنری او اثباتی بر توانایی او در این زمینه است. آیر در جدیدترین اثر خود فیلم زنبوردار نیز توانسته است صحنه‌های اکشن عالی را با بازی زیبای جیسون استاتهام برای مخاطب به نمایش بگذارد و رضایت تماشاگران را به‌دست آورد. دیوید آیر فیلمی سرگرم‌کننده و بدون هیچ جاه‌طلبی بزرگی را برای مخاطبان خود به تصویر کشیده است که نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

فیلمنامه فیلم زنبوردار به قلم زیبای کرت ویمر یکی از تهیه‌کنندگان فیلم، به رشته تحریر درآمده است. ویمر فیلمنامه‌نویس و کارگردان اهل ایالات متحده است که در سال 1995 فیلم یک حرامزاده سرسخت را کارگردانی کرده است. ویمر در کارنامه خود کارگردانی آثار دیگری چون فیلم‌های توازن، فرابنفش و کودکان ذرت را دارد. توازن و فرابنفش از فیلم‌هایی هستند که این فیلمنامه‌نویس مشهور آمریکایی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم زنبوردار اولین همکاری کرت ویمر با دیوید آیر محسوب نمی‌شود و قبلا هم به‌عنوان فیلمنامه‌نویس و کارگردان در فیلم سلاطین خیابان همکاری داشته‌اند که در سال 2008 ساخته شد. علاوه بر نگارش فیلمنامه فیلم سلاطین خیابان، فیلمنامه فیلم‌های کره، یادآوری کامل، ناجورها، طلسم، شهروند مطیع قانون، نقطه فروپاشی و حادثه توماس کراون توسط کرت ویمر به رشته تحریر درآمده است.

موسیقی فیلم کاری از دیو ساردی و جرد مایکل فرای است. کریس لانگ، کرت ویمر، جیسون استاتهام، بیل بلوک و دیوید آیر تهیه‌کنندگی این فیلم جذاب را به‌صورت مشترک بر عهده داشته‌اند. فیلمبرداری فیلم The Beekeeper در سپتامبر 2022 در بریتانیا آغاز شد و در دسامبر به پایان رسید که توسط گبریل بریستین انجام شده است.

هنرمندان نقش آفرین در فیلم زنبوردار

جیسون استاتهام هنرمند انگلیسی است که شهرتش را مدیون بازی در فیلم‌های اکشن و ایفای شخصیت‌های خشن و سرسخت است. کسب‌وکار ایتالیایی، جاسوس، خشمگین، دزدی بانک، قاپ‌زنی و قفل، انبار و دو بشکه باروت از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های استاتهام از سوی منتقدان است که رضایت مخاطبان را نیز به دنبال داشته است.

استاتهام در فیلم قاتل زبده حضور داشته و با رابرت دنیرو همبازی بوده است. پلنگ صورتی، به نام پادشاه، مسابقه مرگ، مامور انتقال 2، بی‌مصرف‌ها، نومئو و ژولیت، مرغ مگس‌خوار، مامور انتقال 3، سرنوشت خشمگین، عملیات فورچون، فست اکس، هابز و شاو، کارت وایلد و خشم مردانه از فیلم‌هایی هستند که استاتهام در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

جیسون استاتهام در نقش آدام کلی در فیلم زنبوردار در موقعیت یک ستاره اکشن، بسیار عالی به ایفای نقش پرداخته و بازی زیبای او مورد تحسین مخاطبان قرار گرفته است. در کنار جیسون استاتهام، امی ریور لمپمن حضور دارد و در فیلم The Beekeeper به ایفای نقش پرداخته است. امی ریور لمپمن بازیگر آمریکایی است که از کارهای معروف او می‌توان به بازی در فیلم‌های سگ و صاعقه سیاه اشاره کرد.

جاش هاچرسون یکی از هنرمندان آمریکایی است که از اوایل دهه 2000 میلادی به حرفه بازیگری روی آورده است و در دنیای سینما به واسطه نقش‌آفرینی در فیلم‌های زاتورا: یک ماجرای فضایی، پلی به سوی ترابتیا و آر وی شناخته شده است. هاچرسون یکی از سه ستاره فرنچایز هانگر گیمز است که در نقش پیتا ملارک بازی کرده و توانسته نقدهای مثبتی را از منتقدان و مخاطبان برای نقش‌آفرینی عالی خود در این فیلم دریافت کند.

از دیگر فیلم‌هایی که جاش هاچرسون در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به پنج شب با فردی، اسکوبار: بهشت گمشده، در امتداد رودخانه به سمت درخت‌ها، دختران تراژدی، سیرک عجایب: دستیار یک خون‌آشام، قطار سریع‌السیر قطبی، بچه‌ها حالشان خوب است و همچنین بازی در فیلم 7 روز در هاوانا اشاره کرد.

دیوید ویتس، فیلیسیا رشاد، جرمی آیرونز، مینی درایور، جما ردگریو، بابی نادری، انزو چیلنتی و دون گیله از دیگر هنرمندانی هستند که در فیلم The Beekeeper حضور دارند و در کنار جیسون استاتهام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جمع بندی

فیلم زنبوردار یک اثر سرگرم‌کننده اکشن و دلهره‌آور است که توانسته نظر مثبت مخاطبان را به خود جذب کند. این فیلم یک اکشن استاندارد است که بازی جیسون استاتهام در نقش آدام کلی به‌عنوان یک قهرمان تک نفره را به زیبایی برای مخاطب خود با داستانی مهیج و جذاب به تصویر کشیده است. اگر از علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن با بازی ستاره بریتانیایی جیسون استاتهام هستید، تماشای فیلم The Beekeeper را از ملوفیلم از دست ندهید.

برچسب ها :

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

معرفی و نقد سریال رژیم (The Regime) │ فروپاشی در سایه حماقت عجین شده با سیاست

سریال رژیم یک مجموعه‌ سیاسی و طعنه‌آمیز جدید از شبکه اچ‌بی‌او (HBO)…

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم خیالی (Imaginary)│ خلق هیولا با خیال

فیلم خیالی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جف وادلو یک فیلم ترسناک فراطبیعی…

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم کافه بین راهی (Road House) │ با بازی جیک جیلنهال

فیلم کافه بین راهی (Road House) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال…

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید