بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی : نگاهی به سریال برادران سان (The Brothers Sun) │ خانواده گانگستری تایوانی

نگاهی به سریال برادران سان (The Brothers Sun) │ خانواده گانگستری تایوانی

نگاهی به سریال برادران سان (The Brothers Sun) │ خانواده گانگستری تایوانی

سریال برادران سان (The Brothers Sun) جدیدترین اثر برد فالچوک و بایرون وو است که توسط سرویس آنلاین نتفلیکس برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد. نتفلیکس از کاتالوگ گسترده‌ای از آثار مختلف در هر ژانری برخوردار است که می‌تواند هر مخاطبی با هر نوع سلیقه‌ای را سرگرم کند و اکنون یکی از جدیدترین آثار خود، سریال برادران سان را برای علاقه‌مندان به سریال‌های درام و کمدی ارائه کرده است.

این سریال با روایت داستانی از دنیای مجرمانه و صحنه‌های اکشن با چاشنی کمدی توانسته است تماشاگران بسیاری را با خود همراه کند. تهدیدهای بیرونی خانواده‌ای که سبب شکل‌گیری درگیری‌های درونی و کشمکش‌های عاطفی در خانواده می‌شود و تلاش برای التیام زخم‌های ناشی از جدایی و معنای برادری، درون‌مایه داستان سریال پرمخاطبی را رقم زده که در 8 قسمت برای مخاطبان ساخته شده است.

در ادامه با ما در ملوفیلم همراه باشید تا بیشتر با داستان سریال The Brothers Sun و عوامل آن آشنا شوید.

خلاصه داستان سریال برادران سان

داستان سریال برادران سان در پایتخت کشور تایلند، شهر تایپه آغاز می‌شود و به روایت زندگی یک خانواده مرگبار با ماجراهای آنها پرداخته است. چارلز (با هنرمندی جاستین چین) پسر ارشد یک خانواده قدرتمند تایوانی است که علاقه زیادی به کیک و شیرینی دارد. روزی که چارلز در خلوت خود مشغول تدارک کیک و شیرینی است مورد حمله افراد ناشناسی قرار می‌گیرد اما، طی زدوخوردی تماشایی از شر آنها خلاص می‌شود.

پدر چارلز که در خفا به سر می‎برد با شنیدن این موضوع به خانه برمی‌گردد تا از خانواده‌اش مراقبت و حمایت کند اما، این سوء قصد به جان چارلز تنها تله‌ای برای بیرون کشیدن پدرش از مخفیگاه است. پدر چارلز به دنبال این ماجرا توسط سازمانی ناشناس که او را هدف قرار داده بودند، جلوی چشمان فرزندش ترور می‌شود و قبل از مرگش از فرزندش چارلز، طلب کمک به همسر و پسر کوچکترش را دارد.

چارلز با توجه به شرایط بحرانی خانواده و کشته شدن پدرش، سعی دارد به آخرین خواسته او عمل کند بنابراین، به لس‌ آنجلس می‌رود. بروس (با نقش‌آفرینی سام سونگ لی) برادر چارلز است که سالها همراه مادرش آیلین (با بازی میشل یئو) به دور از خانواده در آمریکا زندگی کرده است و تنها دغدغه او جور کردن شهریه دانشگاهش است.

با ورود چارلز به لس آنجلس، بروس درگیر سلسه رویدادهای مرگباری می‌شود که تا قبل از این با شیوه زندگی برادر بزرگش آشنا نبوده و اکنون باید با همراهی مادر و برادر بزرگش به معنای واقعی خانواده و برادری برسد تا با دشمنان مقابله کنند. آیا این خانواده خواهند توانست با دشمنان خود مقابله کنند و آنها را شکست دهند؟ آیا بروس ترسو و کله‌شق خواهد توانست با اوضاع نامناسب پیش آمده، با برادر خود همکاری کند و رابطه برادرانه که با سالها دوری از هم به فراموشی سپرده شده را به اتحاد و هماهنگی برای مبارزه با دشمنان تبدیل کند؟

سریال برادران سان

کارگردان و هنرمندان سریال برادران سان

خالق سریال برادران سان، برد فالچوک و بایرون وو هستند که توانسته‌اند اثری عالی و خنده‌دار را برای مخاطبان به نمایش بگذارند. برد فالچوک بیشتر برای ساخت سریال‌های ملکه‌های جیغ (Scream Queens)، ژست (Pose) و داستان ترسناک آمریکایی شناخته شده‌ است.

میشل یئو نماد سینمای هنرهای رزمی هنگ کنگ در سریال برادران سان در نقش مادری مهاجر که برای بقای نسل بعدی دست از تلاش برنمی‌دارد را با نام آیلین سان به زیبایی بازی کرده است. نقش‌آفرینی او در این شخصیت با صحنه‌های مبارزه که برای جمع‌آوری اطلاعات و تقویت نفوذ بی‌سروصدای خود با شناخت جوامع آمریکایی‌های چینی‌تبار و تایوانی‌تبار در لس آنجلس همراه است، بازی جدید از او ارائه کرده که فراتر از نقش یک مادر است و معنای مادرسالار بودن را به زیبایی به تصویر کشیده به نحوی که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

این هنرمند مالزیایی که برای بازی در فیلم جیمز باند فردا هرگز نمی‌میرد و بازی ویدیویی ببر خیزان، اژدهای پنهان شناخته شده، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن اسکار برای بازی در فیلم همه‌چیز همه‌جا به یکباره (Everything Everywhere All at Once ) شده است. میشل یئو بازی در فیلم‌های مدرسه خیر و شر، شانگ چی و افسانه ده حلقه، میلک شیک باروتی، رتبه رئیس، کریسمس پیشین و مورگان را در کارنامه خود دارد.

یئو از صداپیشگان فیلم انیمیشنی شاگرد ببر در نقش خانم لی است و در فیلم شرور در نقش مادام موریبل حضور داشته و قرار است در قسمت دوم از این فیلم نیز به ایفای نقش بپردازد. از دیگر هنرمندانی که در کنار میشل یئو در سریال برادران سان حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به جون لی، هایدی کوان، جانی کو، آلیس هیوکین، مدیسون هو، جان ژو ژانگ، میتی گارسیا، جنی یانگ، جاستین چین و سام سونگ لی اشاره کرد.

فیلم Sun Moon و فیلم Two Sides: Unfaithful از دیگر فیلم‌هایی هستند که جاستین چین در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

سخن آخر

سریال برادران سان یکی از جدیدترین آثار اکشن و کمدی است که با روایت داستانی مهیج از یک خانواده گانگستری تایوانی و اتفاقات پیش روی آنها توانسته است نظر مثبت منتقدان را به خود جذب کند. این سریال تماشایی با صحنه‌های اکشن و نمایش وقایعی عجیب و غریب و در عین حال هیجان‌انگیز با چاشنی طنز می‌تواند مخاطبان را سرگرم کند و دوستداران این ژانر را به وجد بیاورد. سریال The Brothers Sun را از ملوفیلم تماشاگر باشید.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

معرفی و نقد سریال رژیم (The Regime) │ فروپاشی در سایه حماقت عجین شده با سیاست

سریال رژیم یک مجموعه‌ سیاسی و طعنه‌آمیز جدید از شبکه اچ‌بی‌او (HBO)…

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم خیالی (Imaginary)│ خلق هیولا با خیال

فیلم خیالی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جف وادلو یک فیلم ترسناک فراطبیعی…

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم کافه بین راهی (Road House) │ با بازی جیک جیلنهال

فیلم کافه بین راهی (Road House) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال…

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید