بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی : معرفی انیمیشن شاگرد ببر (Tiger’s Apprentice)│ محافظ جادویی ققنوس

معرفی انیمیشن شاگرد ببر (Tiger’s Apprentice)│ محافظ جادویی ققنوس

معرفی انیمیشن شاگرد ببر (Tiger’s Apprentice)│ محافظ جادویی ققنوس

انیمیشن شاگرد ببر (Tiger’s Apprentice) یکی از جدیدترین انیمیشن‌های تهیه شده توسط سه کمپانی پارامونت انیمیشن، جین استارتز پروداکشنز و نیو ریپابلیک پیکچرز است. این انیمیشن زیبا در ژانر کمدی، اکشن و فانتزی، محصول آمریکا است که به طور مشترک توسط ریمن هویی، یونگ دوک جون و پل واتلینگ کارگردانی شده است.

جذابیت داستان انیمیشن شاگرد ببر توانسته است تماشاگران بسیاری را به خود جذب کند. با ما در ملوفیلم همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Tiger’s Apprentice آشنا شوید.

داستان انیمیشن شاگرد ببر

داستان انیمیشن شاگرد ببر به روایت زندگی پسری چینی-آمریکایی و اتفاقات و چالش‌های پیش روی او پرداخته است. این پسر که تام لی نام دارد در محله چینی سانفرانسیسکو زندگی می‌کند. طی اتفاقی مادربزرگ تام از دنیا می‌رود و مسیر زندگی او برخلافش میلش تغییر می‌کند.

به زودی تام متوجه می‌شود که از نسل محافظان جادویی به نام نگهبانان است که وظیفه محافظت از یک ققنوس باستانی را در برابر شروران بر عهده دارند. در نتیجه تام پس از مرگ مادربزرگش با ببری سخنگو به نام آقای هو آشنا می‌شود. آقای هو مربی تام می‌شود تا به او آموزش‌های لازم و جادوی باستانی برای محافظت از تخم ققنوس را بیاموزد تا او محافظ جدید تخم شود.

در این میان تام و آقای هو برای مبارزه با نیروهای خبیث با گروهی از موجودات عجیب و غریب که نشان‌دهنده نشانه‌های متفاوتی از زودیاک چینی هستند، یک تیم را تشکیل می‌دهند. جنگجویان حیوانی زودیاک در عین حفظ ویژگی‌های حیوانی ذاتی خود، می‌توانند به شکل انسان نیز تبدیل شوند.

آیا اتحاد تام و آقای هو با جنگجویان حیوانی زودیاک می‌تواند نیروهای خبیثی که جهان را تهدید می‌کنند، از پای درآورند؟ سرانجام تام و مربی سخنگویش در مبارزه‌ای سخت و مهیج را با انیمیشن شاگرد ببر از ملوفیلم به تماشا بنشینید.

انیمیشن شاگرد ببر

کارگردان و سایر عوامل ساخت انیمیشن Tiger’s Apprentice

کارگردانی انیمیشن Tiger’s Apprentice را ریمن هویی، یونگ دوک جون و پل واتلینگ به‌صورت مشترک بر عهده داشته‌اند. ریمن هویی بازیگر و کارگردان اهل چین است که کارگردانی آثار دیگری چون شکار هیولا، شرک 3، شرک در جشن هالووین و گربه چکمه‌پوش: سه وروجک را در کارنامه خود دارد.

داستان زیبای انیمیشن شاگرد ببر به قلم زیبای دیوید مگی و کریستوفر جابلونسکی به رشته تحریر درآمده است. این انیمیشن فانتزی آمریکایی براساس رمانی به نام شاگرد ببر اثری از لارنس یپ ساخته شده است.

از هنرمندانی که در این انیمیشن به صداپیشگی پرداخته‌اند، می‌توان به میشل یئو، لوسی لیو، هنری گلدینگ، برندون سو هو، دایانا لی اینوسانتو، جو کوی، بوئن ینگ، ساندرا اوه، شری کولا، بوون یانگ و همچنین پاتریک گالاگر اشاره کرد. موسیقی متن انیمیشن Tiger’s Apprentice کاری از استیو جابلونسکی است. پارامونت پلاس وظیفه توزیع این انیمیشن زیبا و جذاب را بر عهده داشته است.

برندون سو هو صداپیشگی کاراکتر تام در انیمیشن شاگرد ببر را بر عهده داشته است. این هنرپیشه اهل ایالات متحده یکی از صداپیشگان انیمیشن تایتان‌های نوجوان: قرارداد یهودا در نقش گارفیلد لوگان است که به زیبایی آن را اجرا کرده است.

هنری گلدینگ مجری تلویزیون، هنرپیشه و مدل بریتانیایی-مالزیایی است که در انیمیشن شاگرد ببر در نقش آقای هو به صداپیشگی پرداخته است. آسیایی‌های خرپول، آخرین کریسمس، یک لطف ساده و آقایان از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی‌ای هستند که هنری گلدینگ در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

ساندرا اوه صداپیشگی کاراکتر میسترال (اژدهای تبعیدی) را در انیمیشن Tiger’s Apprentice بر عهده داشته است. این هنرمند، صداپیشه، نویسنده و تهیه‌کننده کانادایی که از خانواده‌ای اهل کره‌جنوبی در اتاوا (اونتاریو) زاده شده است در فیلم‌هایی چون کشتن ایو، رامونا و بیزوس در نقش خانم میچم، گیس و گیس‌کشی، لانه خرگوش در نقش گبی، مدافع، شنونده شب و همچنین فیلم شکلات سفت حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

از انیمیشن‌هایی که ساندرا اوه در آنها به صداپیشگی پرداخته است، می‌توان انیمیشن‌های قرمز شدن به‌عنوان صداپیشه نقش مینگ لی به کارگردانی دومی شی، روی ماه به کارگردانی گلن کین، مولان 2 به کارگردانی دارال رونی و همچنین انیمیشن رایا و آخرین اژدها به‌عنوان صداپیشه نقش ویرانا (مادر ناماری و رئیس قبیله نیش) را نام برد.

صداپیشگی عالی هنرمندان این انیمیشن تماشایی با داستان جذاب و هیجان‌انگیز آن توانسته است مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند و با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان روبه‌رو شود. صحنه‌های اکشن زیبا با الهام از اسطوره‌های چینی به زیبایی در انیمیشن شاگرد ببر به تصویر کشیده شده که جذابیت زیادی به آن بخشیده است و همین می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند. به‌علاوه نمایش یک پسر قلدر و تعامل او با یک حیوان سخنگو به‌عنوان مربی هیجان زیادی به داستان انیمیشن داده است.

سخن آخر​

انیمیشن شاگرد ببر، انیمیشنی زیبا و هیجان‌انگیز است که توانسته نگاه مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند و نقدهای مثبتی را به‌خاطر داستان جذاب با چاشنی طنز و کارگردانی عالی آن دریافت کند. این انیمیشن یکی از زیباترین انیمیشن‌هایی است که تماشای آن می‌تواند خالق لحظات مفرح و هیجان‌انگیزی برای کودکان و همچنین خانواده‌های آنها باشد. با ملوفیلم به تماشای این انیمیشن زیبا بنشینید.

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

معرفی و نقد سریال رژیم (The Regime) │ فروپاشی در سایه حماقت عجین شده با سیاست

سریال رژیم یک مجموعه‌ سیاسی و طعنه‌آمیز جدید از شبکه اچ‌بی‌او (HBO)…

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم خیالی (Imaginary)│ خلق هیولا با خیال

فیلم خیالی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جف وادلو یک فیلم ترسناک فراطبیعی…

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی و نقد فیلم کافه بین راهی (Road House) │ با بازی جیک جیلنهال

فیلم کافه بین راهی (Road House) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال…

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید