بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اعلام زمان پخش نیمه دوم فصل سوم سریال چاکی (Chucky) با انتشار پوستر جدید

اعلام زمان پخش نیمه دوم فصل سوم سریال چاکی (Chucky) با انتشار پوستر جدید

اعلام زمان پخش نیمه دوم فصل سوم سریال چاکی (Chucky)با انتشار پوستر جدید

تاریخ پخش نیمه دوم (چهار قسمت پایانی) فصل سوم سریال چاکی شبکه سای‌فای (SyFy) توسط دن مانچینی اعلام شد. این اعلامیه با انتشار پوستر جدیدی از سریال چاکی که در آن عروسک چاکی کاراکتر شرور مجموعه Child’s Play این‌بار به‌عنوان اسباب‌بازی پسر کوچک رئیس جمهور آمریکا روبه‌روی کاخ سفید را نشان می‌دهد، همراه بود.

وظیفه خلق این سریال را دن مانچینی بر عهده داشته، کسی که خالق مجموعه فیلم‌های بازی بچگانه (Child’s Play) است. سریال تلویزیونی چاکی که داستانی از ماجراهای یک عروسک تسخیر شده را به نمایش می‌گذارد به موضوعاتی نظیر زندگی خانوادگی، قلدری و قتل‌های زنجیره‌ای پرداخته است. در این سری از سریال Chucky شاهد درگیر شدن یک نوجوان و دوستانش در سری قتل‌های زنجیره‌ای هستیم.

آلیویا آلین لیند، بیورگوین آرنارسون، زاکری آرتور، براد دوریف و تئو بریونز از جمله هنرمندانی هستند که در سریال چاکی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. از بازیگران مهمان در سریال چاکی می‌توان به حضور فیونا دوریف، کریستین الیز، آلکس وینسنت و جنیفر تیلی اشاره کرد.

سریال چاکی از پربیننده‌ترین نمایش‌هایی به شمار می‌رود که برای اولین بار در سال 2021 روی آنتن رفت. استقبال گسترده مخاطبان از این سریال سبب شد تا ساخت آن برای فصل سوم نیز تمدید شود و به تازگی تاریخ پخش چهار قسمت پایانی این فصل توسط خالق این اثر با نمایش پوستری جدید اعلام شد. نیمه دوم فصل سوم سریال Chucky قرار است در 10 آوریل 2024 (22 فروردین ماه 1403) پخش شود.

برچسب ها :

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید