بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : پیوستن مدلین بروئر به فصل پنجم سریال You

پیوستن مدلین بروئر به فصل پنجم سریال You

پیوستن مدلین بروئر به فصل پنجم سریال You

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هنرمند دیگری به سریال جنایی و جذاب You که فروردین امسال برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد، اضافه شده است. به گزارش ددلاین، مدلین بروئر بازیگر سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) برای بازی در یکی از نقش‌های کلیدی فصل پنجم سریال You به جمع بازیگران این سریال پیوسته است. مدلین بروئر قرار است در نقش برونته که یک نمایشنامه‌نویس مرموز و آزاده است به ایفای نقش بپردازد که کارمند جدید کتابفروشی جو گلدبرگ خواهد شد.

مدلین بروئر که بیشتر برای بازی در سریال سرگذشت ندیمه شناخته شده است بازی در آثاری چون فیلم جدایی (Separation)، فیلم شیادان (Hustlers) و فیلم اعجوبه فضایی (Space Oddity) و سریال‌هایی چون آینه سیاه (Black Mirror) و هملوک گروو (Hemlock Grove) را در کارنامه خود دارد. این هنرمند توانا و بااستعداد هم‌اکنون در فیلم Anniversary حضور دارد و نقش‌آفرینی می‌کند.

در حال حاضر بازگشت یکی از هنرمندان نقش‌آفرین برای بازی در نقش جوئی گلدبرگ، پن بدجلی در فصل پنجم سریال You تأیید شده است اما، بازگشت یا حضور هنرمند جدیدی برای بازی در فصل پایانی این سریال هنوز توسط نتفلیکس اعلام نشده است.

جاستین دابلیو لو و مایکل فولی به‌عنوان شورانرهای جدید فصل پایانی سریال You حضور و نقش خواهند داشت که هم‌اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال فعالیت دارند. این دو نفر در واقع قرار است جایگزین سرا گمبل شورانر چهار فصل اول سریال You شوند. داستان سریال You که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است، اقتباس شده از کتابی به همین نام نوشته کارولین کپنس است.

فریبا حسین زاده

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید