بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار : اعلام تاریخ پخش فصل چهارم انیمه شیطان کش (Demon Slayer)

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم انیمه شیطان کش (Demon Slayer)

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم انیمه شیطان کش (Demon Slayer)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش انیمه شیطان کش (Demon Slayer) توسط استودیو یوفوتیبل اعلام شد. استودیو یوفوتیبل با انتشار اولین تریلر و یک پوستر جدید از فصل چهارم انیمه شیطان کش تاریخ پخش آن را 12 می 2024 (23 اردیبهشت 1403) اعلام کرد. در تاریخ ذکر شده، طرفداران این انیمه جذاب و مهیج می‌توانند منتظر یک قسمت ویژه یک ساعته از آن که معادل سه اپیزود است، باشند. اتفاقات فصل چهارم انیمه شیطان کش براساس آرک داستانی Hashira Training است.

در طول اولین تریلر منتشر شده از انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمه هستیم که در آن نانجیرو نزد هیمجیما و هاشیرا سنگ خواهد رفت و برای مبارزه با ارتش شیاطین توسط آنها آموزش خواهد دید.

مانگا شیطان کش برای اولین بار در سال 2016 پخش شد که خالق آن کویوهارو گوتوگه است. این مانگا که در سال 2020 به پایان رسید تاکنون بیش از 150 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. فصل اول انیمه شیطان کش با عنوان Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در 26 قسمت برای مخاطبان ساخته شد که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و فصل دوم آن در 18قسمت و فصل سوم در 11 قسمت تولید شد. پوستر جدید منتشر شده از فصل چهارم انیمه شیطان کش روی هاشیراها تمرکز دارد که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

انیمه شیطان کش

Fariba Hoseinzadeh

پست های مرتبط

انتشار دو پوستر جدید از انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2)

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از انیمیشن…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران فیلم تلفن سیاه ۲ (The Black Phone 2) به تعویق افتاد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی ۲ (Five Nights at Freddy’s 2) اعلام شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که شرکت یونیورسال…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید